نداشته خدا

امام صادق علیه السلام فرمود: اگر مردمى خداى یگانه بى شریک را عبادت کنند و نماز گـزارنـد و زکـاة دهـنـد و حـج خـانه خدا بجا آرند و ماه رمضان را روزه دارند، و پس از همه ایـنـهـا نـسبت به چیزى که خدا یا رسولش کرده بگویند: چرا بر خلاف این نکرد؟ یا این مـعـنـى را در دل خـود احـسـاس کنند (بى آنکه به زبان آورند) به همین سبب مشرک باشند، سپس این آیه را تلاوت فرمود: (((نه ، به پروردگارت سوگند، ایمان ندارند تا ترا در اخـتـلافـات خـویـش حـاکـم کـنـنـد، سـپـس در دلهـاى خـویـش ‍ از آنـچـه حـکـم کـرده ئى مـلال و گـرفـتـگـى نـیابند و بى چون و چرا گردن نهند65 سوره 4ـ))) سپس امام صادق علیه السلام فرمود: بر شما باد به تسلیم .


نداشته خدا


بار خدایا من در این کلبه حقیرانه و کوچک خودم چیزی دارم که تو در عالم کبریایی و بزرگ خودت نداری.من خدایی مثل تو را دارم و تو وجودی مثل خودت نداری.

 

امام سجاد علیه السلام


از تمام نعمت هایت متشکرم

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ق.ظ http://qurean.blogsky.com

سلام
منو به اسم متن کامل قران با ترجمه
لینک کن اطلاع بده تا به اسم دلخواهت لینک کنم
خدا حافظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد