دو مطلب از عجایب جهان

حـضـرت صـادق عـلیه السلام فرمود: قرآن عهد خداوند و فرمان او است بر خلقش پس سـزاوار اسـت بـراى شـخص ‍ مسلمان که در این عهد و فرمان خدا نظر افکند و روزى پنجاه آیه از آن بخواند.  

 

مردی با حس ششم عجیب

 


میروسلاو ماگولا اهل مونیخ آلمان، توانایی عجیبی در جذب و حرکت دادن اجسام دارد و این کار را تنها با تمرکز کردن روی آنها انجام می‌دهد.

جالب اینجاست که برخی افراد با داشتن نیروی مغناطیس در بدن‌شان فقط می‌توانند اجسام فلزی را جذب کنند اما میروسلاو هر شیئی را می‌تواند با بدن خود جذب کند. میروسلاو از کودکی متوجه شد که می‌تواند با تمرکز کردن بر یک شیء آن را حرکت دهد و این کار آن‌قدر برایش جالب بود که تصمیم گرفت توانایی خود را افزایش دهد. او پس از مدتی متوجه شد که می‌تواند اجسام را از زمین بلند کرده یا به بدن خود بچسباند.

 او با شرکت در چند سری از برنامه‌های بیرتیش گات تلنت و انجام کارهای عجیب داوران و تماشاگران را حیرت‌زده کرده و برنده سال 2004 این برنامه شد.
 
 
                                رکورد کشتن موش 
 
موشیک کشاورز فقیر اهل بنگلادش با کشتن بیش از 39 هزار موش، توانست رکورد‌دار مسابقه موش‌کشی این کشور شود.

به گزارش ایرانتو «بینوی کومار کاماکار»، 40 ساله، کشاورزی فقیر اهل بنگلادش است که با استفاده از تله موش، سم و فشار آب طی سال گذشته موفق شد 39 هزار و 650 موش را بکشد
.

این در حالیست که وی با گره‌ زدن دم این موش‌ها، آن‌ها را برای مسابقه آماده کرد و توانست جایزه بزرگ مسابقه موش‌کشی بنگلادش را که توسط دولت این کشور برگزار شده بود، ببرد. جایزه این مسابقه، یک تلویزیون 14 اینچ رنگی سونی است.

«عبدالحلیم» ـ سخنگوی دپارتمان کشاورزی بنگلادش ـ طی مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این کشور یادآور شد: طی سال گذشته میلادی کشاورزان موفق شدند، 25 میلیون موش بکشند و این مرد با کشتن بیش از 39 هزار موش توانسته رکورد‌دار این مسابقه شود. 
 

 
مطالب مرتبط: 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد