برخی اظهارات جالب رحیم مشایی

بعد از سلامتی خنده بزرگترین نعمت خداست.       (امام علی علیهالسلام)

برخی سخنان و اقدامات جنجالی مشایی در دوران حضور دولت نهم انتقادات زیادی را برانگیخت. اظهاراتی همچون «دوران اسلام‌گرایی به پایان رسیده‌است. البته این دوره تمام نشده بلکه رو به پایان است.»، «در ایران استفاده از حجاب آزاد است و هیچ فشاری از طرف حکومت در استفاده از حجاب اعمال نمی‌شود.»، «جلوگیری از برپایی شادی اهانت به اسلام و استفاده از رنگ سیاه مکروه‌است.»، «آذربایجان غربی، ایلام و کرمانشاه متعلق به کردستان است و این قوم از برترین قوم‌های ایرانی است.»، «علی خامنه‌ای و احمد جنتی تا دو سال دیگر نخواهند بود که بتوانند از کاندیدا شدن برای ریاست جمهوری جلوگیری کنند»، «اگر حجاب الزام نداشت، چند درصد خانم‌ها با حجاب بودند؟»، «ملائکه مرتب در عرصه کشور در حال پرواز هستند.»، «چرا نمی‌توانید سحرم را باطل کنید و احمدی‌نژاد را نجات دهید؟!»، «اهل سکته پکته هم نیستم، ولی باور کنید که به خاطر من بعضی‌ها سکته می‌کنند، بعداً می‌بینیم.»، «کسی که ریاضیات را درک نکند، بهشت را نخواهد دید.»، «موسیقی را نمی‌فهمند و می‌گویند حرام است.»، «ایران امروز با مردم امریکا و اسرائیل دوست است.»، «۲۰ میلیون از ۲۴ میلیون نفری که به احمدی‌نژاد رای دادند منتقد نظام هستند.»، «شاید رازی و بوعلی سینا در عصر خود قامتی برجسته داشتند، اما قرار نیست افتخار هزار سال بعد آدمیان باشند.»، «"از ذکر چه می‌جویند شاعران، همان را بجویند از ایران" ایران ذکر است و تاریخ ایران آکنده از ایمان است.»، «انسان را که حذف کنیم، خدا خودش حذف می‌شود.»، «ما مردم امریکا را از برترین ملت‌های دنیا می‌دانیم.» و «نام خلیج فارس و دریای پارسی از ۳۰ میلیون سال پیش به موازات شکل‌گیری تمدن‌های انسانی در منطقه موجودیت یافته‌است.» و اقداماتی همچون حضور در مجلس رقصی در ترکیه، مراسم حمل قرآن همراه با نوای دف، ادغام سازمان حج و زیارت با سازمان میراث فرهنگی گوشه‌ای از عملکرد جنجالی مشایی است. به نظر صاحب نظران سیاسی هیچ فردی به اندازه مشایی در تخریب اهداف اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران قدم بر نداشته‌است. همچنین می‌توان گفت که وی جنجالیترین فرد در دوران انقلاب است و سرپیچی‌های او از نظرات اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از بنی صدر می‌باشد. گفته می‌شود او برای برنامه‌ریزی‌های خود از مشورت مرتاضان هندی سود می‌برد.

منبع:ویکیپدیا

شکاف چند کیلومتری زمین در جنوب کرمان

رسـول خـدا (ص ) فـرمـود: هـرکـس چـهـار آیـه از اول سـوره بـقـره و آیة الکرسى و دو آیه بعد از آن (یعنى آیه هاى (((لا اکراه فى الدین ....))) و آیه : (((اللّه ولى الذین آمنوا....)))) و سه آیه آخر سوره بقره را بخواند در جان و مالش بدى نبیند و هیچ شیطانى باو نزدیک نشود، و قرآن را فراموش نکند.


به گزارش 598 به نقل از مهر، بروز شکافی بزرگ با عمق و طول چشمگیر طی چند روز گذشته موجب بروز هراس در بین شهروندان عنبرآبادی و روستاهای اطراف این شهر بزرگ در جنوب استان کرمان شده است.

این شکاف تنها طی چند روز در جنوب کرمان ایجاد شده است و شایعاتی در خصوص فعال شدن گسلی در اطراف شهر پر جمعیت عنبرآباد در بین مردم بر سر زبانها افتاده است.

ادامه مطلب ...

نقشه محل فرود شهاب‌سنگ‌ها به زمین

 حـضـرت بـاقـر (ع ) فـرمود: هرکس سوره انا انزلنا فى لیلة القدر))) را بخواند و آوازش را (هـنـگـام خـوانـدن آن ) بـلنـد کـند مانند کسى است که شمشیر در راه خدا کشیده ، و هرکس آنرا بخواند باندازه هزار گناه از گناهانش آمرزیده شود.


دانشمندان سازمان هواشناسی آمریکا با جمع‌آوری داده‌های محل فرود شهاب‌سنگها بر روی زمین توانسته‌اند یک نقشه از این مناطق را تهیه کنند.

به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این نقشه شامل مناطقی است که دانشمندان در آنجا توانسته‌اند شهاب سنگ یا دهانه برخوردی آنها را کشف کنند.

برخی از این دهانه‌ها بسیار قدیمی بوده و به سال 2300 قبل از میلاد باز می‌گردند.

این نقشه تنها به نمایش مناطقی پرداخته که تا به امروز شناسایی شده‌اند و از نمایش نواحی کشف نشده احتمالی خودداری کرده است.

انتهای پیام

کشور ایران نیز از این برخوردها در امان نبوده است

منبع : ایسنا

شیعه در زمان ظهور

امام صادق سلام الله علیه: إنّ قائمَنا إذا قامَ مَدَّ اللَّهُ عزّوجلّ لِشیعتِنا فی أسْماعِهِم وأبْصارِهِم ، حتّى (لا) یکونَ بینَهُم وبینَ القائمِ بَریدٌ، یُکلِّمُهُم فیَسْمَعونَ، ویَنظُرُونَ إلیهِ وهُو فی مکانِهِ.

هرگاه قائم ما قیام کند، خداوند عزّوجلّ، گوش ها و چشم هاى شیعیان ما را چنان تیز مى کند که میان آنها و قائم، پستچى لازم نیست. او با آنان سخن مى گوید و آنها مى شنوند و آنها او را در همان جایى که هست، مى بینند.

منبع: میزان الحکمة/محمدی ری شهری/ح 1335

وسوسه‌ای که شیطان با آن آدم را فریفت

آیه ۱۱۷- ۱۲۲ سوره طه
فَقُلْنَا یَا آدَمُ إِنَّ هَذَا عَدُوٌّ لَّکَ وَلِزَوْجِکَ فَلَا یُخْرِجَنَّکُمَا مِنَ الْجَنَّةِ فَتَشْقَى ﴿۱۱۷﴾ إِنَّ لَکَ أَلَّا تَجُوعَ فِیهَا وَلَا تَعْرَى ﴿۱۱۸﴾ وَ أَنَّکَ لَا تَظْمَأُ فِیهَا وَلَا تَضْحَى ﴿۱۱۹﴾ فَوَسْوَسَ إِلَیْهِ الشَّیْطَانُ قَالَ یَا آدَمُ هَلْ أَدُلُّکَ عَلَى شَجَرَةِ الْخُلْدِ وَمُلْکٍ لَّا یَبْلَى ﴿۱۲۰﴾ فَأَکَلَا مِنْهَا فَبَدَتْ لَهُمَا سَوْآتُهُمَا وَطَفِقَا یَخْصِفَانِ عَلَیْهِمَا مِن وَرَقِ الْجَنَّةِ وَعَصَى آدَمُ رَبَّهُ فَغَوَى ﴿۱۲۱﴾ ثُمَّ اجْتَبَاهُ رَبُّهُ فَتَابَ عَلَیْهِ وَهَدَى ﴿۱۲۲﴾

پس گفتیم اى آدم در حقیقت این [ابلیس] براى تو و همسرت دشمنى [خطرناک] است زنهار تا شما را از بهشت به در نکند تا تیره‏بخت گردى (۱۱۷) در حقیقت براى تو در آنجا این [امتیاز] است که نه گرسنه مى‏شوى و نه برهنه مى‏مانى (۱۱۸) و [هم] اینکه در آنجا نه تشنه مى‏گردى و نه آفتاب‏زده (۱۱۹) پس شیطان او را وسوسه کرد گفت اى آدم آیا تو را به درخت جاودانگى و ملکى که زایل نمى‏شود راه نمایم (۱۲۰) آنگاه از آن [درخت ممنوع] خوردند و برهنگى آنان برایشان نمایان شد و شروع کردند به چسبانیدن برگهاى بهشت بر خود و [این گونه] آدم به پروردگار خود عصیان ورزید و بیراهه رفت (۱۲۱) سپس پروردگارش او را برگزید و بر او ببخشود و [وى را] هدایت کرد (۱۲۲)

*اکنون این بهشت از آن شماست که در آن هر چه آرزو کنید هست و هر جامه که خواهید شما را زیور خواهد خواهد کرد و شما عریان و بی حفاظ نخواهید ماند.

ادامه مطلب ...

خاتمی : اگر شرایط فراهم شود کاندیدا می شوم

زراعت در زمین هموار مى روید، نه بر سنگ سخت و چنین است که حکمت، در دل هاى متواضع جاى مى گیرد نه در دل هاى متکبر. خداوند متعال، تواضع را وسیله عقل و تکبر را وسیله جهل قرار داده است.

امام علی علیه السلام


محمدرضا تابش ،نماینده اصلاح طلب مجلس نهم در گفتگویی درباره اجماع کارگزاران و اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تاکید کرد:اگر رقبای اصلاح طلبان بگذارند حتما ما به اجماع می رسیم وی افزود:کارگزاران جزیی از جبهه اصلاحات است و تا کنون نشان داده است در سالهایی که در قدرت بودند بر سر مسائل اساسی و اصولی با اصلاح طلبان اجماع کرده اند .

نماینده مردم اردکان تصریح کرد:کارگزاران در حال حاضر در قدرت نیستند بنابراین از آنجایی که می خواهند بخشی از قدرت را به دست آورند عقل و تدبیر حکم می کند حتما به اجماع برسند .
وی با تاکید بر این مطلب که اعضای کارگزاران تکنوکرات هستند تاکید کرد:کارگزاران افراد عاقل و منطقی هستند بنابراین بنده فکر می کنم حتما با اجماع کاندیدای خود را معرفی خواهند کرد انصافا دکتر نجفی هم که قرار است از سوی این طیف مورد حمایت قرار گیرد انسان منزه و خوبی است البته کاندیداهای دیگر نیز مطرح هستند بنابراین مکانیزمی که برای اجماع طراحی می کنند تعیین کننده است .
این نماینده مجلس اظهار داشت:اگر شرایط برای حضور اصلاح طلبان فراهم شود اجماع در این طیف صورت خواهد گرفت شرایطی که تا حالا فراهم نشده است.
تابش درباره کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی گفت:آقای هاشمی به دلیل شخصیت ممتاز انقلابی و سوابق خوب اجرایی و انقلابی که دارد در هر جایگاهی که قرار گیرد می تواند تحولات خوبی ایجاد کند .هاشمی مرد عبور از بحران هاست اما در حال حاضر علاقه ایشان به کاندیداتوری و همچنین شرایط سنی آقای هاشمی و مسائلی که در جامعه به وجود آمده و خواسته هایی که نسل جوان دارد خود ایشان باید در نهایت به جمع بندی برسد که آیا می خواهد در انتخابات شرکت کند یا نه .بنده به آقای هاشمی علاقمند هستم به همین دلیل درباره ایشان اینگونه صحبت می کنم.
وی همچنین با اشاره به این مطلب که اصرار برای کاندیداتوی خاتمی بسیار زیاد است ،تاکید کرد:بسیاری از نمایندگان اصولگرای منطقی مجلس امروز به بنده گفتند راه عبور از این بن بست و نجات کشور حضور آقای خاتمی است قطعا این نمایندگان انعکاس دهنده نظر مردم حوزه انتخابیه خود هستند .
این نماینده اصلاح طلب خاطرنشان کرد:شخص آقای خاتمی تاکید کرده اگر شرایط فراهم شود ممکن است در انتخابات کاندیدا شوند .

علت خلقت مگس!

حکیم نیست آن کس که مدارا نکند با کسى که چاره اى جز مدارا کردن با او نیست.
امام علی علیه السلام


غلامی کنار پادشاهی نشسته بود. پادشاه خوابش می آمد، اما هر گاه چشمان خود را می بست تا بخوابد، مگسی بر گونه او می نشست و پادشاه محکم به صورت خود می زد تا مگس را دور کند. مدتی گذشت، پادشاه از غلامش پرسید:«اگر گفتی چرا خداوند مگس را آفریده است؟» غلام گفت: «مگس را آفریده تا قدرتمندان بدانند بعضی وقت ها زورشان حتی به یک مگس هم نمی رسد.»

جوامع الحکایات

کابالا؛ ریشۀ اصلی فراماسونری

شهید هفتاد تن از بستگان خود را شفاعت میکند 

پیامبر اکرم(ص)


کابالا؛ ریشۀ اصلی فراماسونری

 

کابالا؛ ریشۀ اصلی فراماسونری: پس از درگذشت حضرت موسی(ع) گروهی از کافران بنی اسرائیل که شیفتۀ فلسفۀ مادیگرای مصر باستان بودند، با امتزاج عقاید الحادی و رسوم مصریان با عقاید الحادی ملل مجاور و به ویژه سحر بابِلی، کابالا یا به اصطلاح تصوّف یهودی را پایه گذاری کردند که بر پایه سحر و تسخیر جنّ استوار بود. حضرت سلیمان(ع) در دورۀ حکومت خویش دستور

ادامه مطلب ...

داماد ایرانی وزیر امور خارجه امریکا

از یحیى ازرق حدیث شده که گفت : حضرت ابوالحسن (موسى بن جعفر) علیه السلام بمن فرمود: هر که پشت سر مردى چیزى را گوید که در اوست و مردم میدانند که آنچیز در اوست غـیبت کرده او را نکرده ، و هر که پشت سر کسى چیزیرا گوید که در اوست ولى مردم نمى دانـنـد غـیـبـتش کرده ، و هر که پشت سر کسى چیزى گوید که در او نیست به او بهتان زده است


پس از بحث‌ها و انتقادات فراوان به انتخاب جان کری به عنوان نامزد تصدی پست وزارت خارجه دولت جدید اوباما بدلیل مواضع قبلی وی در قبال ایران و سوریه، برخی اخبار منتشر شده از ایرانی بودن داماد وزیر جدید امور خارجه آمریکا حکایت دارد.

ادامه مطلب ...

نگفته های قاتل بن لادن

حـضـرت صـادق عـلیه السلام فرمود: قرآن عهد خداوند و فرمان او است بر خلقش پس سـزاوار اسـت بـراى شـخص ‍ مسلمان که در این عهد و فرمان خدا نظر افکند و روزى پنجاه آیه از آن بخواند

 


به گزارش مشرق به نقل از واحد مرکزی خبر، یکی از نیروهای ویژه ارتش آمریکا که با شلیک سه گلوله اسامه بن لادن رهبر القاعده را در مخفیگاهش در ابوت آباد پاکستان به قتل رساند اکنون با مشکلات مالی و بیکاری روبروست.


این نیروی ویژه آمریکایی که از ارائه نام و مشخصات خود خودداری کرد و اکنون در باره وضعیت امنیتی خانواده اش ابراز نگرانی می کند، نقش مهمی در اقدام نظامی مه دوهزار و یازده علیه بن لادن ایفا کرده است. وی با بیان اینکه بن لادن در آن شب عملیات مات و مبهوت بنظر می رسید گفت quotation mark بیش از آنچه که تصور می کرده وی قد بلند بود. quotation mark
به گفته این نیروی نظامی آمریکایی، وقتی که کماندوهای آمریکایی در تاریکی شب با بن لادن در طبقه سوم مخفیگاهش در ابوت آباد پاکستان روبرو شدند، طراح اصلی القاعده، دستش روی 

ادامه مطلب ...

اثبات وجود خدا در آرایشگاه!

مومن سکوت میکند تا سالم بماند و سخن میگوید تا سود ببرد 

امام سجاد (ع)


مردی به آرایشگاه رفت. در حال کار گفت وگوی جالبی بین او و آرایشگر در گرفت.  آن‌ها درباره موضوعات و مطالب مختلف صحبت کردند. وقتی به موضوع خدا رسیدند  آرایشگر گفت: «من باور نمی‌کنم خدا وجود داشته باشد. چون اگر خدایی بود، نباید مردم این همه مشکل می‌داشتند.» مشتری لحظه ای فکر کرد، از مغازه بیرون رفت. 

به محض این که از آرایشگاه بیرون آمد، در خیابان مردی دید با موهای کثیف و ژولیده.  مشتری برگشت و به آرایشگر گفت:  «به نظر من آرایشگرها هم وجود ندارند.» آرایشگر با تعجب گفت: «چرا چنین حرفی می‌زنی؟ من این جا هستم، من آرایشگرم. همین الان موهای تو را کوتاه کردم.» مشتری با اعتراض گفت: «نه! آرایشگرها وجود ندارند، اگر وجود داشتند، هیچ کس مثل مردی که آن بیرون است، با موهای بلند و کثیف پیدا نمی‌شد.» آرایشگر جواب داد: «آرایشگرها وجود دارند! موضوع این است که همه مردم به ما مراجعه نمی‌کنند؛ تازه وقتی هم می‌آیند نمی‌دانند چه نوع اصلاحی مناسب سر آن‌هاست.»
برای همین یک وقت‌هایی ما سر آن‌ها را مرتب می‌کنیم اما هنوز فکر می‌کنند ژولیده هستند.  مشتری تایید کرد: «دقیقا! نکته همین است. حالا یک بار صحبت‌هایت را مرور کن تا به وجود خدا پی ببری.»

گفت و گویی با قائم مقام حزب اعتماد ملی

پیوند میان برادران (دینى ) آنگاه که پیش هم هستند دیدار همدیگر است ، و در مسافرت نامه نوشتن بیکدیگر. 

حـضـرت صادق (ع )


قائم مقام حزب اعتماد ملی از اصلاح طلبان خواست در انتخابات پشت سر هاشمی رفسنجانی قرار بگیرند. منتجب نیا می گوید «بنده خودم حاضرم پادویی کنم».


به گزارش سرویس سیاسی انتخاب ؛ متن کامل گفت و گوی حجت الاسلام منتجب نیا با «بهار» در پی می آید:

اصلاح‌طلبان خیلی پراکنده شدند.
با حوادثی که بعد از انتخابات سال 88 به وجود آمد طبیعی بود که به جبهه اصلاحات ضربه سنگینی وارد کنند و به قول شما اصلاح‌طلبان آن انسجام و سازماندهی را از دست بدهند؛ اما جای نگرانی نیست.
این اظهارنظر شما باید نگرانی را برای اصلاح‌طلبان بیشتر کند. چون می‌گویید انسجام ندارید اما برای این بی‌ انسجامی نگران نیستید؟
اصلاح‌طلبان ریشه در بدنه جامعه دارند و قبل از آن‌که متکی به سازماندهی حزبی باشند متکی به توده‌های مردم هستند و بدنه جامعه با آن‌ها هماهنگ است.
این که یک ادعاست؟

ادامه مطلب ...

متن کامل مکالمه مرتضوی و فاضل لاریجانی

پیوند میان برادران (دینى ) آنگاه که پیش هم هستند دیدار همدیگر است ، و در مسافرت نامه نوشتن بیکدیگر. 

حـضـرت صادق (ع )

 

قانون- محمود احمدی‌نژاد در جریان بررسی استیضاح شیخ‌الاسلامی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ویدئویی از ملاقات فاضل لاریجانی (برادر علی لاریجانی) و سعید مرتضوی در صحن علنی مجلس پخش کرد.

به گزارش ایلنا، احمدی‌نژاد در خلال سخنان خود گفت: من نواری دارم که آقای سالک گفت که آن را پخش نکنید.

رییس مجلس در واکنش به اظهارات وی گفت: اگر نواری دارید پخش کنید تا بعدا چیزی نماند.


ادامه مطلب ...

احساس می کنم کوه فاخری به نام ایران مانند یک کوه یخ در حال آب

مـحـمـد بـن عـبـداللّه گـویـد: بـه حـضـرت صـادق (ع ) عرضکردم : قرآن را در یک شب بخوانم ؟ فرمود: خوش ندارم که در کمتر از یک ماه بخوانى 

احساس می کنم کوه فاخری به نام ایران مانند یک کوه یخ در حال آب شدن است

امروز عملکردها باعث شده تا مردم خودشان مقایسه کنند. و با همه وجود دریابند که چه زمانی معیشت مردم، امنیت مردم، بنیه اقتصادی کشور و امنیت آن بهتر بود. انتخابات حق همه است باید شرکت کرد منتهی به شرطی که بتوان شرکت کرد. ما دلمان برای اسلام انقلاب و جمهوری اسلامی و مردم می سوزد. آدم احساس می کند کوه فاخری به نام ایران مانند یک کوه یخ در حال آب شدن است و می ترسم میراث چند هزار سال در ظرف چند دهه از بین برود! اینها برای همه ما مشکل است که نمی خواهیم رخ دهد. در شرایطی که مشکل های بین المللی تشدید شده؛ امروز وحدت و همبستگی های داخلی مهم است. من از اینکه مردم حتی از اصلاح طلبان هم عبور کنند نگران می شوم. باید ببینیم که چه کار کرده ایم که این ذهنیت در بخشی از جامعه ما ایجاد شده؟! ان شاء الله همه ما بتوانیم درست مسائل را درک کنیم و عقلانی عمل کنیم و از این دوره دشوار همه موفق و پیروز در بیائیم.


ادامه مطلب ...

دولت ۶۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد؛ با این بدهی نمی‌توان ریاست

خداى تبارک و تعالى ثوابى را که بر حسن خلق بنده میدهد مانند ثواب کسى است که هر صبح و شام در راه خدا جهاد کند 

امام صادق علیه السلام 

 



محسن رضایی:

دولت ۶۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد؛ با این بدهی نمی‌توان ریاست کرد


ایران > سیاست - همشهری‌آنلاین:
محسن رضایی در جمع فعالان سیاسی شهرستان گنبد کاووس افزود: هدف من ادامه راه شهدا است نه اینکه روی صندلی ریاست بنشینم چون با این میزان بدهی دولت نمی‌توان ریاست کرد.

مهمترین اظهارات محسن رضایی در این نشست به نقل از فارس در زیر آمده است:

  • ما مانند کاروانی هستیم که بخشی از راه را پیموده و در ایستگاه سوم مانده‌ایم. ایستگاه اول سیاست است که 70 سال پیش فتح، حکومت تشکیل، قانون اساسی تدوین و انتخابات نیز برگزار شد. اقتدار، قدرت و امنیت ایستگاه دوم است. رسیدن به این ایستگاه که با مانع‌تراشی‌‌های دشمنان همراه بود، 15 سال طول کشید تا اینکه توانستیم قدرت از دست رفته از زمان صفویان را به دست آوریم.
  • اقتدار و قدرت و امنیت جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای است که اسرائیل بیشتر از 8 روز توان مقابله با قدرت موشکی ایران را ندارد.
  • ناتو با همه توان خود توان غلبه بر سوریه را ندارد، چون قدرتی مانند ایران پشت سر سوریه ایستاده است.
  • اخلاق، اقتصاد و زندگی ایستگاه سوم است که با اسلام و دو ایستگاه قبل متناسب نیست. کشوری با این قدرت نظامی بازارش بی‌ثبات و قیمت مرغش مشکل‌آفرین است. برای مقابله بر مشکلات اقتصادی، اخلاقی و بهبود سطح زندگی در جامعه باید ایستگاه سوم را فتح کنیم.
  • فتح این ایستگاه سختی‌های خودش را دارد. با بسیج گسترده و سراسری می‌توان به اخلاق، اقتصاد و زندگی مطلوب دست یافت.
  • اگر در ایستگاه سوم توقف کنیم، ممکن است ایستگاه‌های اول و دوم که سیاست، اقتدار، قدرت و امنیت هستند را از دست بدهیم.

منبع : همشهری

چرا خانم ها بعد از ازدواج خیانت می کنند؟

رسـول خـدا (ص ) فـرمـود: هـرکـس چـهـار آیـه از اول سـوره بـقـره و آیة الکرسى و دو آیه بعد از آن (یعنى آیه هاى (((لا اکراه فى الدین ....))) و آیه : (((اللّه ولى الذین آمنوا....)))) و سه آیه آخر سوره بقره را بخواند در جان و مالش بدى نبیند و هیچ شیطانى باو نزدیک نشود، و قرآن را فراموش نکند.


معمولاً تعداد مردهایی که به همسر خود خیانت می کنند از تعداد زنانی که به شوهر خود خیانت می کنند بیشتر است. ولی تحقیقات اخیر نشان می دهد که در سال های اخیر تعداد زنان خیانتکار نسبت به قبل بیشتر شده است.

 

موسسه Coffee and Company بریتانیا در یکی از پژوهش های خود نشان داد که از 3000 شرکت کننده، 20 درصد زنان به خیانت به همسران خود اعتراف کرده اند. اما چرا زنان به شوهران خود خیانت می کنند؟ در اینجا به 10 مورد اشاره می کنیم که شاید بعضی از آنها شما را متعجب کنند.

انتقام جویی


ادامه مطلب ...

سریع‌ترین موتور شتاب‌دهنده جهان

پیوند میان برادران (دینى ) آنگاه که پیش هم هستند دیدار همدیگر است ، و در مسافرت نامه نوشتن بیکدیگر. 

حـضـرت صادق (ع )


یک ابرخودرو خیره کننده توانست رکورد سریع‌ترین موتور شتاب‌دهنده جهان را با دستیابی به سرعت 300 کیلومتر در ساعت در تنها 13.63 ثانیه بشکند.


به گزارش ایسنا، ابرخودرو هنسی ونوم GT نیروی خود را از یک موتور هفت لیتری V8 به دست آورده که 1244 اسب بخار نیرو تولید می‌کند.

روز یکشنبه (اول بهمن) هنگامی که هنسی این خودرو را به یک بزرگراه در هوستون آمریکا برای ادامه مطلب ...

عوامل ایجاد خستگی

 به برادرت وعده ای نده که وفای به آن در توان تو نباشد 

امام صادق علیه السلام


بی‌خوابی تنها دلیل خستگی و کسالت نیست. دلایل دیگری نیز وجود دارد که باک انرژی شما را خالی کرده و باعث می‌شود که احساس خستگی بکنید.


برای شناسایی و مقابله با دزدان انرژی با ما همراه باشید. کار سختی نیست فقط کافی است در رژیم و عادت‌های غذایی‌تان تغییراتی ایجاد کنید. خواهید دید که احساس سرزندگی و شادابی خواهید داشت.

١- احتمالاً گلوسیدها را از برنامه‌ی غذایی‌تان حذف کرده‌اید
ادامه مطلب ...

برج کج پیزا تا کی می‌ماند؟

امـام صـادق عـلیـه السـلام فـرمـود: هـمینکه مؤ من برادر (دینى ) خود را تهمت زند ایمان از دلش زدوده شود، چون نمک در آب



برج پیزا سال‌ها است که کج شده‌است،‌ بیش از 840 سال،‌ از این رو شاید این تصور که پیزا برای همیشه قادر است در نبرد با نیروی گرانش زمین پیروز باشد،‌ تصوری عادی به حساب بیاید.

همشهری آنلاین نوشت: بر اساس گزارش هاواستافورکز،‌ با این‌همه این بنای مشهور و اثر معماری مهم درست از زمانی که اولین آجر آن تغییر زاویه داد، در معرض خطر فروپاشی قرار گرفت.

http://www.irancivilcenter.com/images/news/icc_news_fa_548_1.jpg

برج پیزا کمی پس از آغاز پروژه ساختش در سال 1173 آغاز به کج شدن کرد؛ به بیانی دیگر زمانی
ادامه مطلب ...

بزرگترین پل طبیعی دنیا

در سال 2009 پژوهشگری به نام Jay Wilbur هنگام بررسی نقشه های گوگل به ساختاری طبیعی بر خورد که روی رودخانه ای در چین ایجاد شده بود. از نظر او این ساختار می توانست بزرگترین پل طبیعی جهان باشد. Wilbur در سال 2010 به چین رفت و اندازه واقعی پل را به دست آورد: 138 متر طول و 71 متر ارتفاع.

طبیعت چه کارها که نمی کند +عکس

ادامه مطلب ...