اخبار پیروزی-اظهارات ادبوند بزیک

 گشاده رویی دوستان را با انسان مآنوس میگرداند

 

ادموند بزیک در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: در میان بازیکنان سابق و جدید پرسپولیس هیچکس نیست که بخواهد وضعیت پرسپولیس اینطور باشد. من هم اعتقاد دارم تیم از نظر روحی و روانی به هم ریخته است. از نظر تدارکاتی، باشگاه همه تلاش ها را انجام داده است اما شکی نیست که مشکلات فعلی تیم با وجود تغییر تعداد زیادی بازیکن به این فصل ملحق شده است. دلیلش می تواند به نتیجه نگرفتن در 2، 3 بازی اول مربوط شود.

وی ادامه می دهد؛ مسائل دیگری هم در میان است. طرح رقم های بالا در رسانه ها حساسیت

ادامه مطلب ...

یه کمی هم خنده

 مردی در حضود امام صادق (ع)  از خارش اظهار ناراحتی کرد امام (ع) فرمودند سه بار در هر دو پا در فاصله میان پی پی و استخوان قوزک حجامت کن آن مرد این کار را کرد و خارش بدنش از میان رفت

 

آهنگ غمگین گوش میکنم مامانم میگه چته؟ چی شده؟ کی گذاشته رفته؟ چرا تو خودتی؟

آخ بمیری که بچمو اینطوری کردی!

آهنگ شاد گوش میکنم میگه خبرمرگش برگشت؟ الان باهاته؟ کیه طرف؟ چه شکلیه؟ دوسش داری؟ چند بار دیدیش؟

********

این امتحان زندگی

بزرگترین عیبش اینه که : اگر چیزی ام بلد نباشی

ادامه مطلب ...

خاطره جالبی از علی پروین/فقط یکبار دستم لرزید، وقتی به منچستر گل

 

خداى تبارک و تعالى ثوابى را که بر حسن خلق بنده میدهد مانند ثواب کسى است که هر صبح و شام در راه خدا جهاد کند 

امام صادق علیه السلام 

 

خبرآنلاین: علی پروین مرد هزار خاطره فوتبال ماست. سلطان پرسپولیسی ها که هیچ کس نمی تواند محبوبیت او را بین جامعه فوتبال و ورزش ایران زیر سوال ببرد.

پروین ادبیات خاص و دوست داشتنی دارد و طی سال های اخیر، تکیه کلام های جدیدی را روانه بازار فوتبالی ها کرده است. مثلا در ایران هر کسی در هر تیمی مدیرفنی شود، همه فورا یاد حرف پروین می افتند که گفته بود:"مدیرفنی یعنی کشک" یا هر بار یکی از مربیان جوان ایرانی به موفقیتی دست پیدا می کند، ما به یاد حرف علی پروین می افتیم که مدام می گوید: "ایشون شاگرد ما هستن"! مدتی قبل، پروین خاطره ای برای مان نقل کرد که بد نیست آن را بخوانید: من

ادامه مطلب ...

مذاکره یک ایرانی برای خرید آکادمی فوتبال دربرزیل/ دو ایرانی در ی

مـعـمـر بن خلاد گوید: از حضرت رضا علیه السلام پرسیدم : و عرضکردم : قربانت گـردم مـردى در مـیان جمعى است و سخنى بمیان آید و آنها شوخى کنند و بخندند؟ فرمود: بـاکـى نـیـسـت تـا آنـجا که نباشد و گمانم که مقصودش فحش بود (یعنى در صورتیکه بـفـحـش و هـرزه گـوئى نـکـشـد، و فـحـش در آن نـبـاشـد) سـپـس فـرمـود: هـمـانـا رسـول خـدا (ص ) ایـنـگـونـه بود که عرب بیابانى نزدش مى آمد و هدیه اى برایش مى آورد و هـمـانـجـا مـى گـفـت : بـهـاى هـدیـه مـا را بـده ، پـس رسـول خـدا (ص ) مـى خندید، و هر زمان که اندوهگین مى شد مى فرمود: آن عرب بیابانى چه شد؟ کاش نزد ما مى آمد.

 

 

مهر: مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح جزئیات سفرش به برزیل و مشاهداتش پرداخت و گفت: من با این هدف به برزیل رفتم تا ضمن بازدید از آکادمی های فوتبال این کشور، نحوه استعدادیابی، گردش کار در باشگاه های برزیلی و چگونگی تقسیم بندی استعدادها را بررسی کنم.

وی افزود: در سفر 10 روزه ام مجموعا از پنج باشگاه و سه آکادمی بازدید کردم. با مدیران باشگاه هایی مثل یوونتوس، سن ژوزه و ... جلساتی داشتم و در زمینه های مختلف اطلاعات

ادامه مطلب ...

دادکان: اگر رئیس فدراسیون بودم یک سال لیگ را تعطیل می‌کردم/ بازی

 

پیوند میان برادران (دینى ) آنگاه که پیش هم هستند دیدار همدیگر است ، و در مسافرت نامه نوشتن بیکدیگر. 

حـضـرت صادق (ع )

 

ایسنا:رییس سابق فدراسیون فوتبال می گوید برکناری کارلوس کروش راه علاج نیست و کسانی که این روزها درباره تغییرات در تیم ملی صحبت می کنند، تنها سنگ خود را به سینه می زنند.

محمد دادکان درباره وضعیت تیم ملی پس از باخت به لبنان و حاشیه هایی این که این شکست برای فوتبال ایران به وجود آورد، گفت: فوتبال ما دچار یک موج و تلاطمی شده است. معتقدم در شرایطی که به وجود آمده باید از کروش حمایت کرد. این باید سرلوحه کار ما تا آخرین وضعیت باشد، چرا که آلترناتیوی برای جایگزینی کروش نداریم.

وی با انتقاد از کسانی که این روزها با اظهار نظرهایشان به دنبال تغییر در کادر فنی هستند، .

ادامه مطلب ...

مقایسه فوتبالیست ها و کاروان پارالمپیک

حـضـرت صـادق (ع ) فـرمـود: دو نـفـر مـرد بـر حضرت امیرالمؤ منین علیه السلام وارد شـدنـد پس آنحضرت براى هر کدام از آنها توشکى انداخت ، یکى از آندو روى آن نشست و دیگرى خوددارى کرد، امیرالمؤ منین باو فرمود: بر آن بنشین زیرا از پذیرفتن احترام خود دارى نـکـنـد جز الاغ ، سپس فرمود: رسولخدا (ص ) فرموده : هرگاه بزرگوار قومى بر شما رسید او را گرامى دارید  

  کاریکاتورهای کنایه آمیز در مقایسه فوتبالیست ها و کاروان پارالمپیک

ادامه مطلب ...

پیام سیدمحمد خاتمی درباره انتشار موهن درباره پیامبر اسلام(ص)

 امام صادق علیه السلام فرمودند:از حقوق مسلمان بر برادرش اینست که چون باو برخورد کـند سلامش کند، و چون بیمار شود بعیادتش رود، و چون پنهان شود (پشت سرش ) براى او خیر خواهى کند: و چون عطسه زند و بگوید: (((الحمد اللّه رب العالمین لا شریک له ))) بـاو بـگـویـد: (((یـرحـمـک الله ))) او نـیـز در جـواب این گوید: (((یهدیکم اللّه و یصلح بـالکـم ))) و چـون او را (بـکـارى یـا بـجـائى ) بـخواند (و دعوتش کند) بپذیرد، و چون بمیرد تشییعش ‍ کند. 

 

ایسنا: در بخشی از این نامه آمده است: اگر آن روز که متعصب بداخلاقی مسأله آتش زدن قرآن کریم را به میان آورد، به خاطر این جنایت با او برخورد می شد، امروز شاهد آن نبودیم که با حمایت آشکار و اعلام شده پاره ای از صهیونیست ها فیلمی توهین آمیز نسبت به مقام منیع حضرت محمد مصطفی پیامبر عظیم الشأن اسلام ساخته شود و از سوی افراطیون بدسابقه در نشر آن کمک گردد.

خاتمی در بخش دیگری از نامه خود، اهانت به مقدسات همه اقوام و مذاهب و ملل را امری  

ادامه مطلب ...

دهانه آتش فشان دالول؛ جهنمی حیرت انگیز!

 مردمى نزد حضرت صـادق عـلیه السلام بودند و حضرت براى آنها حدیث میکرد، در این میان مردى از آنها نام مـردى را بـبـدى یـاد کـرد و گـله او را بـحـضـرت صادق علیه السلام نمود، حضرت باو فرمود: کجا برایت برادرى تمام عیار بدست آید، و کدام مردى است که مهذب و پاک از همه عیوب باشد.  

 

در این منطقه رودخانه ای حاوی اکسید آهن، دشت های نمک و چشمه های آب گرم وجود دارد. چشمه های متعدد هرازگاهی جریان پیدا می کنند و سپس دوباره ناپدید می شوند. چشمه های آب گرم مخروط های نمکی بسیار زیبایی را ایجاد می کند. آخرین فعالیت آتشفشانی این دهانه به سال 1926 برمی گردد. دانشمندان معتقدند که احتمالا مناظری شبیه به این تصاویر بر روی ماه مشتری وجوددارد.

دهانه آتش فشان دالول؛ جهنمی حیرت انگیز!

ادامه مطلب ...

بیاموزیم فداکاری را

 هر که پیش از سلام کردن آغاز بسخن کند پاسخش را نگوئید، و فرمود: پیش از سخن گفتن بسلام کردن آغاز گفتار کنید، و هر که پیش از سلام کردن آغاز سخن کرد پاسخش ندهید.  

 

بیشتر پسر بچه ها اگر برنده جایزه ای شوند ممکن است، پول جایزه را صرف خرید اسباب بازی و یا بازی های مختلف کنند ولی ویات اربر، هشت ساله ، وقتی جایزه 1000 دلاریش را به دختر 2 ساله همسایه شان به نام کارا که با سرطان خون دست و پنجه نرم می کند اهدا کرد، همسایگانش را در محله ادواردویل در النویز متحیر کرد.

این پسر کوچک گفت: "می خواستم آن پول را به آنها بدهم زیرا نمی دانستم خودم با آن پول چکار کنم."

وقتی دختر همسایه عزیز میشود! + عکس

این بیماری 90 درصد شانس درمان دارد و در حال حاضر کارا به درمان خوب پاسخ داده و پیش بینی می شود درمان او حدود دو سال و نیم طول بکشد.

وقتی دختر همسایه عزیز میشود! + عکس

وقتی دختر همسایه عزیز میشود! + عکس

 

اوباما: نتانیاهو هم نمی‌تواند برای ایران خط قرمز بگذارد

 امام صادق علیه السلام فرمود: خداى تبارک و تعالى در قرآن بیان هر چیز را فرو فرستاده تا آنجا که بخدا سوگند چیزى را از احتیاجات بندگان فروگذار نفرموده: و تا آنجا که هیچ بنده‏ئى نتواند بگوید ایکاش این در قرآن آمده بود جز آنکه خدا آن را در قرآن فرو فرستاده است. 

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا روز جمعه به 1200 خاخام آمریکایی گفت که قصد ندارد در خصوص چگونگی مدیریت مسایل مربوط به ایران "یک سری خط قرمزها " را تعیین کند.

روزنامه اورشلیم پست این موضوع را به نقل از حاضران در این جلسه گزارش کرد و افزود که اظهارات اوباما در بحبوحه تنش ها میان آمریکا و اسراییل (رژیم صهیونیستی) در روزهای اخیر درباره این مساله مطرح می شود که آیا آمریکا برای زمانی که ممکن است در صورت متوقف نشدن فعالیت های هسته یی ایران به این کشور حمله نظامی کند خط قرمزی تعیین می کند یا خیر.

نتانیاهو برای تعیین چنین خط قرمزی اعمال فشار کرده است.

ادامه مطلب ...

آیا میدانید؟!!

رسول خدا (ص ) فرمود: سه چیز است هک دوستى انسانیرا با برادر مسلمانش صفا دهد: (1) همیشه با خوشروئى با او برخورد کند، (2) هرگاه در مجلسى بر او بـنـشـیـنـد برایش جا باز کند (3) بآن نامى که بیشتر آنرا دوست دارد او را بخواند (و صدا کند). 

 
 
آیا میدانستید که دانشمندان ثابت کرده اند که گل سرخ ترکیبی از بوی 40 نوع گل مختلف است ؟

آیا میدانستید که اگر کلفتی تار عنکبوت به اندازه مغز یک مداد به هم تنیده میشد می‌توانست یک هواپیمای بویینگ سنگین وزن را تحمل کند ؟
ادامه مطلب ...

یک عبرت عجیب تاریخی

 رسول خدا (ص ) فرمود: بنگرید: که با چه کسى هـم صـحـبـت هـسـتـیـد؟ زیـرا هیچکس ‍ نیست که مرگش فرا رسد جز آنکه یارانش در پیش خدا بـرابرش مجسم شوند، اگر از نیکان باشد نیکانند (و بدانها شاد شود) و اگر از بدان بـاشـد بد هستند (و بداند که بسرنوشت آنان دچار شود) و هیچکس نیست که بمیرد و هنگام مرگش ‍ برابر او مجسم نشود. 

 

«محمد حسنی سیدمبارک»، دیکتاتور 84 ساله مصر اینک آخرین و البته ذلیل ترین لحظات عمر خودش را روی تختی در بیمارستان نظامی المعادی مصر طی می کند، ثانیه های کشداری از عذاب و ذلت که انگار دارد ذره ذره لذت قدرت و ریاست 30 ساله و آخرین رمق باقی مانده از جان را از دماغ فرعون مصر بیرون می کشد.

اما عجیب و جالب ـ بخصوص برای ما ایرانی ها ـ این است که مبارک آخرین لحظات زندگی اش را در همان بیمارستانی به سر می برد که محمدرضا پهلوی در سال 1359 به میزبانی سلف مبارک ـ انورسادات ـ در آن بستری بود.

ادامه مطلب ...

اینبار ایران به افغانستان کارگر صادر می کند

 حـضرت صادق (ع ) فرمود: بر شما باد بنماز در مسجدها، و به نیکى بـه هـمـسـایگان ، و اداى شهادت ، و حاضر شدن در تشییع جنازه ها، زیرا شما ناچارید از زیـسـتـن بـا مردم ، و براستى کسى نیست که تا زنده است از مردم بى نیاز باشد و ناچار مردم باید با همدیگر سازش داشته باشند.

 

افکار نیوز:طبیعی است، وقتی‏ که ارزش پول ملّی یک کشور در مقابل ارزهای خارجی بالا نگه داشته شود کالاهای تولید داخل برای مصرف کنندگان خارجی گران تر خواهند شد.

هنوز از یادها نرفته است که در اواخر سال ۹۰ ارزش پول ملی کشور با دلار ۱۵۰۰ تومانی سقوط بی سابقه ای را تجربه کرد.

حالا اما در روزهای اخیر، ارزش پول ملی، با گذشتن قیمت دلار از مرز ۲۰۰۰ تومان در سراشیبی سقوطی دیگر قرار دارد و میرود تا رکورد تاریخی بر جای بگذارد.

ادامه مطلب ...

5روش برای کاهش خستگی چشم در کار با کامپیوتر

 

 

این 5 روش را برای جلوگیری از ناراحتی های چشمی ناشی از خیره شدن طولانی مدت به صفحه نمایشگرتان، امتحان کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در طول روز ساعت ها به صفحه نمایشگرتان خیره می شوید و تا کنون مشکلاتی از قبیل: سوزش چشم، درد گردن، تاری دید و ضربان سر را تجربه کرده اید، بهتر است بدانید ، شما مشکل رایجی با نام "خستگی چشم" دارید!

در واژه  نامه پزشکی این بیماری با عنوان "سندرم بینایی کامپیوتر" شناخته می شود و علت این بیماری هم به خاطر نور پس زمینه نمایشگر و خیره نگاه کردن به یک صفحه نمایش برای مدت طولانی است.

دوسـت تـریـن اعـمـال نـزد خـداى عزوجل عملى است که بنده آنرا ادامه دهد، اگر چه اندک باشد (یعنى اگر چه کوچک باشد یا از لحاظ شماره کم باشد). 

امـام بـاقـر (ع ) 

ادامه مطلب ...

افشاگری یکی ازبازیگران فیلم موهن آمریکایی

کسیکه مردم از زبانش بترسند، او در آتش است   

 

امام صادق علیه السلام 

 
 
«مایگل مارکوز» خبرنگار شبکه CNN در گزارشی زنده از لس آنجلس گفت: یکی از هنرپیشه‌های فیلم موهن، از اتفاقاتی که پس از انتشار این فیلم رخ داده دچار وحشت زده شده است. او گفته است که تهیه کننده فیلم کاملا او را گمراه کرده و فریب داده است. او نقش کوتاهی در این فیلم داشته و برای نقشی که سه یا چهار روز ایفا کرده ۵۰۰ دلار دریافت کرده است.

هنرپیشه این فیلم (که در فیلم نقش مادر عایشه را ایفا می‌کند) در این باره گفت: من که در این فیلم بوده‌ام هرگز و هرگز نمی‌خواسته‌ام به علت این فیلم به کسی آسیبی برسد. حالا که متوجه شده‌ام مسئله چه بوده است از اینکه در این فیلم ایفای نقش کرده‌ام و این فیلم سبب مرگ یک نفر شده است کاملا حالم به هم می‌خورد. این رفتار بسیار غیرمنصفانه است. اینکه یک نفر جانش را از دست بدهد و خانواده‌ای داغدار داشند تاسف آور است. من نمی‌دانم چه بگویم.

خبرنگار شبکه گفت: هنرپیشه مذکور می‌خواهد نامش پخش نشود زیرا از عواقب کار می‌ترسد. او در سخنانش از مسلمانان سراسر جهان عذرخواهی کرد و خواست بدانند که او و دیگر عوامل این فیلم نمی‌دانستند محتوای این فیلم چه بوده است.

محتوای فیلم موهن علیه پیامبر چیست؟

  هرکه به مردم درى از هدایت آموزد مثل پاداش ایشان دارد بدون اینکه از پاداش آنها چیزى کم شود و کسى که به مردم درى از گمراهى آموزد مثل گناه ایشان دارد بدون اینکه از گناه آنها چیزى کم شود 

 

حضرت باقر علیه السلام 

 

 مشرق: در حالی که پخش فیلمی موهن موجب خشم مسلمانان، به ویژه در لیبی و مصر و حمله به سفارت آمریکا در این کشورها شده، محتوای این فیلم چیست؟
 
فیلم مذکور از سوی تری جونز، کشیش ضد اسلام اهل فلوریدای آمریکا، منتشر شده که اعلام کرده‌ است انتشار این فیلم  به مناسبت سالگرد حملات یازده سپتامبر صورت گرفته است.
 
در این فیلم دوساعته، شخصیت ارزشمند پیامبر اکرم (ص) به طنز گرفته شده و این چهره پاک، فردی ترسیم شده‌ است که گناهان بسیاری مرتکب می‌شود.
  «سَم باسیل»، نویسنده و کارگردان این فیلم، که «برائت از مسلمانان» نام دارد یک یهودی آمریکایی اهل کالیفرنیا و شاغل در بخش مستغلات است، اما پخش و توزیع فیلم را تری جونز برعهده دارد. 
 

ادامه مطلب ...

خودور های ۲۰میلیونی که ۱۰۰میلیون تومان میفروشند!

 مؤ من را سزاوار است که داراى هشت خصلت باشد: 1 هنگام شدائد بـاوقـار بـاشـد، 2 هـنـگـام بـلا شـکـیبا باشد، 3 در فراوانى نعمت سپاسگزار باشد، 4 بـآنـچه خدا روزیش کرده قانع و خرسند باشد، 5 بدشمنانش ستم نکند، 6 بارش را بر دوسـتـانش نیفکند (بخاطر دوستانش متحمل گناه نشود)، 7 بدنش از او در رنج و مشقت باشد (از بـسـیارى عبادت و قضاء حوائج مردم )، 8 مردم از ناحیه او در آسایش باشند، همانا علم دوسـت مـؤ مـن اسـت و بـردبـارى و زیرش و عقل امیر سپاهش (یعنى اعضاء و جوارحش بفرمان عقلش رفتار کنند) و مدارا برادرش و احسان پدرش ‍ باشد 

 

امـام صـادق (ع ) 

 

گمرک جمهوری اسلامی آمار واردات خودرو را طبق هر ماه اعلام کرد. طبق آمار اعلام شده توسط گمرک در مرداد ماه با واردات ۳۷۲۳ دستگاه سواری به ارزش ۸۲ میلیون دلار حجم واردات خودروهای سواری طی سال جاری به ۱۵۶۸۰ دستگاه با ارزشی معادل ۳۳۹ میلیون دلار رسید.

بیشتر خودروهای وارداتی به ایران جز ردیف خودروهای لوکس به شمار می آیند این در حالیست که بیشتر این خودروها از لحاظ کیفتی بالاتر از پراید و خودروهای ساخت داخل هستند، ولی قیمت آن ها به نسبت تولیدات داخلی ما در خارج از کشور بسیار بسیار پایین تر است.

به علت تعرفه گمرک و احتساب سود ۲۰ درصد برای خودروهای وارداتی به ایران، هم اکنون  

ادامه مطلب ...

تصاویر شگفت انگیز از اشیا زیر میکروسکوپ

 

هـر کـه خـشـمـى را فـرو خـورد کـه بـتـوانـد آن را اعمال کند (و از طرف خود انتقام بگیرد)، خدا روز قیامت دلش را از رضاى خود پر کند.
 

امـام صـادق (ع ) 

 

میکروسکوپ الکترونی دستگاهی بسیار قدرتمند است که به ما اجازه می دهد ریزترین ذرات و سلول ها را مشاهده کنیم. این میکروسکوپ اندازه اشیا را بین 6 تا 10 درجه افزایش می دهد و جهانی تازه را پیش روی ما می گستراند. میکروسکوپ الکترونی با استفاده از یک پرتوی الکترونی تصویر اشیا را بزرگ نمایی و به صورت 3 بعدی نشان می دهد.

در زیر نمونه هایی از این تصاویر را مشاهده می کنید.

گرد و غبار روی وسایل خانه

تصاویر شگفت انگیز از اشیا زیر میکروسکوپ

ادامه مطلب ...

موتور سیکلت هایی از جنس ساعت! +عکس

 

نرمى میمنت دارد و خشونت نحوست . 

رسولخدا (ص )

 

"دَن تانِنبام" هنرمند کانادایی با

قطعات مختلف ساعت های مچی موتورسیکلت های کوچک و مینیاتوری جالب ساخته است

که آثار خلاقانه اش را در تصاویر زیر ملاحظه می کنید.

موتور سیکلت هایی از جنس ساعت! +عکس

ادامه مطلب ...

رابطه هوش فرزندان و ثروت خانواده‌ها

 حـضـرت بـاقـر (ع ) فـرمود: هرکس سوره انا انزلنا فى لیلة القدر))) را بخواند و آوازش را (هـنـگـام خـوانـدن آن ) بـلنـد کـند مانند کسى است که شمشیر در راه خدا کشیده ، و هرکس آنرا بخواند باندازه هزار گناه از گناهانش آمرزیده شود.

 

نتایج یک تحقیق علمی نشان می دهد، اختلاف در میزان هوش، فرزندان خانواده‏های فقیر را از فرزندان خانواده های مرفه متمایز می سازد. این کشف می تواند منجر به شناسائی شیوه هائی برای بهبود فرآیند یادگیری در کودکانی باشد که در خانواده های محروم بسر می برند و از دایره فعالیت کمتری برخوردارند.

نتیجه حاصل از انجام تست های هوش و همینطور امتحانات برگزارشده در مدارس نشان می دهد

ادامه مطلب ...

5 حسرت بزرگ در انتهای زندگی

 عـبـداللّه بـن سـلیـمـان گـویـد: از حـضـرت صـادق (ع ) پـرسـیـدم از گـفـتـار خـداى عزوجل (که فرماید:) (((و رتل القرآن ترتیلا))) فرمود: امیرالمؤ منین صلوات اللّه علیه فـرمـوده : یـعنى او را خوب بیان کن و همانند شعر آنرا بشتاب مخوان ، و مانند ریک (هنگام خـواندن ) آنرا پراکنده مساز، ولى دلهاى سخت خود را بوسیله آن به بیم و هراس افکنید، و هـمـت شـمـا ایـن نـبـاشـد کـه سـوره را بـآخـر رسـانـد (یـعـنـى هـمـت خـود را در تـدبـر و تـاءمـل در آیـات و بـکـار بـسـتـن و عـمـل کـردن آنـهـا قـرار دهید نه باینکه سوره را بآخر رسانید). 

 

پرستاری در یکی از بیمارستان های استرالیا که ویژه نگهداری از بیماران در شرف مرگ بوده، بر اساس گفته های بیماران در آخرین لحظات عمر، عمده ترین موارد پشیمانی و حسرت آنان را جمع آوری و دسته بندی کرده است. به گفتۀ وی، متداول ترین مورد پشیمانی افراد این بوده که « ای کاش آن قدر سخت و طولانی کار نکرده بودم. »

این پرستار به نام «برونی ویر» آخرین گفته ها، آرزوهای برباد رفته و حسرت های این افراد را ابتدا در وبلاگ خود منتشر کرد. مطالب این وبلاگ چنان مورد توجه قرار گرفت که وی براساس آن کتابی نوشته است به نام « پنج پشیمانی عمده در لحظه مرگ ».

«برونی ویر» در کتاب خود اشاره می کند که اکثر افراد در لحظاتی که در انتظار مرگ هستند، دید بسیار دقیق و روشنی راجع به زندگی خود و زندگی به طور کلی پیدا می کنند و کسانی که هنوز عمری برای آنها باقی مانده با توجه به این مطالب شاید بتوانند از تجارب دیگران بیاموزند.

ای کاش شهامت داشتم زندگی خود را به شکلی سپری کنم که حقیقتا دوست داشتم؛ و نه به شیوه ای که دیگران از من انتظار داشتند.

این موضوع، یکی از عمده ترین موارد پشیمانی در میان اکثر افراد بوده است. وقتی که لحظات

ادامه مطلب ...

انشای من

از حضرت صادق علیه السلام روایت شده که رسولخدا (ص ) در ضمن حدیثى فرمود: هر آینه بدرستیکه در دشمنى کردن با یکدیگر ستردن و از بن برکندن است ، مقصودم ستردم مو نیست ، ولى ستردن دین است .


انشا, مطالب طنز, مطالب خنده دار, انشا طنز

 

 

پدرم همیشه می‌گوید:

"این خارجی‌ها که الکی خارجی نشده‌اند، خیلی کارشان درست بوده که توی خارج راهشان داده‌اند"

البته من هم می‌خواهم درسم رابخوانم؛ پیشرفت کنم؛ سیکلم را بگیرم و بعد به خارج بروم. ایران با خارج خیلی فرغ دارد. خارج خیلی بزرگتر است. من خیلی چیزها راجب به خارج می‌دانم.

ادامه مطلب ...

پاسخ برادر محمد حسینی به حاشیه های برادرش

 مردى نزد پیغمبر (ص ) آمده عرض کرد: اى رسـول خـدا مـن از وسـوسـه خـاطـر سـخـتـى کـشـیـده ام ، و مـردى عـیـال وار و بـدهـکار و نیازمند هستم ، پیغمبر (ص ) باو فرمود: این کلمات را بسیار بگو: (((تـوکـلت على الحى الذى لا یموت و الحمد لله الذى لم یتخذ صاحبة و لا ولدا و لم یکن له شـریـک فى الملک و لم یکن له ولى من الذل و کبره تکبیرا))) پس زمانى نگذشت که آن مـرد نـزد آن حـضـرت آمـد عـرض کـرد: خـداونـد وسوسه خاطرم را برطرف کرد و بدهى و قرضم را ادا فرمود و روزیم را فراوان ساخت . 

 

سید مرتضی حسینی مجری مسابقات و برنامه های تلویزیونی و برادر سید محمد حسینی مجری سابق صدا و سیما در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به اقدام اخیر برادرش در مصاحبه با شبکه صدای آمریکا گفت : متاسفانه در این چند روز اخبار مصاحبه برادرم را با شبکه VOA از برخی از دوستانم شنیده اما هنوز نتوانسته ام با برادرم ارتباطی برقرار کنم و دلیل این کار را از او بخواهم .وی مدت زیادی است که هیچ گونه تماس و ارتباطی با خانواده و دوستان خود در ایران نداشته است و همه ما نگران دام این شبکه ها برای او هستیم. 

ادامه مطلب ...

افشاگری های جالب مجری سابق تلویزیون درباره دکتر احمدی نژاد!

حضرت صادق (ع ) فرمود: هر که چون نماز مغرب را خواند سه بار بگوید: (((الحمد لله الذى یفعل ما یشاء و لا یفعل ما یشاء غیره ))) خیر بسیارى باو داده شود.
  
 
 
 
ادامه مطلب ...

نشست کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا درباره پیشرفت های

 حضرت صادق علیه السلام فرمود: هر که با مسلمانان به دورو و دو زبان برخورد کند، روز قیامت بیاید در حالیکه براى او دو زبان از آتش باشد.
شرح مقصود کسانى هستند که براى جلب نفع دنیوى نزد هر کسى مطابق تمایلات او سخن گویند و باصطلاح معروف نان را بنرخ روز خورند، و اینکار باعث حقیقت پوشى ها و حق کشیهاى زیادى گردد و بقول علامه مجلسى (ره ) و دیگران این عین نفاق است .

 

یک کارشناس آمریکایی در نشست کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان این کشور از پیشرفت های هسته ای ایران در زمینه غنی سازی اورانیوم ابراز شگفتی کرد.

" استفان رِیدمیکر" کارشناس مرکز سیاست های دو حزبی آمریکا در واشنگتن روز چهارشنبه در نشست کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا با اذعان به وجود بیش از 3345 کیلوگرم اورانیوم غنی شده 3 و نیم درصد در ایران گفت که اگر ایران اراده کند با این مقدار اورانیوم غنی شده ظرف مدت 4 ماه می تواند دو بمب اتم بسازد.

این کارشناس آمریکایی که اظهارات خود را مستند به گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی هسته

ادامه مطلب ...

برنامه مفصل آقی اسفندیار رحیم مشایی و یاران علیه قالیباف

 امام صادق علیه السلام فرمود: که رسولخدا (ص ) فرمود: هر که با امامى بیوفائى (و عهد شکنى کند) با دهن کج وارد محشر گردد تا بدوزخ رود

 

انتشار سخنان بی سابقه اسفندیار رحیم مشایی، لیدر جریان انحرافی در یک ضیافت افطاری ماه رمضان در ساختمان کوثر دولت، از برنامه بزرگ جریان انحرافی برای تخریب محمد باقر قالیباف حکایت دارد.

آنگونه که سایت بازتاب به نقل از بولتن یک طیف اصولگرایان خبر داده مشایی در این سخنان که علی الظاهر در آستانه شب قدر هم بوده ضمن اعلام آمادگی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری از « تمام بودن» کار اصولگرایان سخن گفته و درباره محمد باقر قالیباف هم افزوده است: «خیلی ها الان می ترسند که قالیباف رئیس جمهور شود، اما او که از هاشمی بزرگتر نیست...ما برای او برنامه  مفصلی داریم، البته نباید الان برنامه هایمان را رو کنیم.» 

|اعلام رسمی «برنامه دار» بودن جریان انحرافی برای مدیریت شهری تهران، در حالی از سوی لیدر جریان انحرافی مطرح می شود که به نوشته برخی رسانه ها هفته گذشته مجتبی ثمره هاشمی از مردان حلقه نخست محمود احمدی نژاد رسماً  به عنوان مسئول ستاد حامیان احمدی نژاد فعالیت خود را آغاز کرده است.

ادامه مطلب ...

توطئه بزرگ ضدایرانی در المپیک لندن؟

 

داود بـن زربى گوید: من در مدینه بیمار سختى شدم ، و خبر آن به حضرت صادق (ع ) رسـیـد، پـس بـمن نوشت : خبر بیماریت بمن رسید، پس یکصاع (تقریبا سه کیلو) گندم بـخـر، سـپـس بـپشت بخواب و آن گندم را روى سینه ات بریز و پهن کن بهر گونه که ریخت و بگو: (((اللهم انى اسئلک باسمک الذى اذا سئلک به المضطر کشفت ما به من ضر و مـکـنـت له فـى الارض و جـعـلتـه خـلیـفـتـک عـلى خـلقـک ان تـصـلى عـلى مـحـمـد و آل مـحمد و ان تعافینى من علتى ))) سپس برخیز و درست بنشین و گندمها را از اطراف خود جمع کن ، و (دوباره ) همان دعا را بخوان و آنرا بچهار مد (که هر مدى تقریبا ده سیر است ) تـقـسیم کن ، هر قسمتى را بمسکینى (و مستمندى ) بده و همان دعا را بخوان . داود گوید: من دسـتـور آن حـضـرت را انجام دادم (و آنقدر زود اثر گذاشت که همانساعت بیماریم برطرف شد) و گویا از بند آزاد شدم ، و بسیارى از مردم آنرا انجام داده اند و از آن سود برده اند. 

 

با سلام 

من این مطلب را امروز توی سایت برک کومباما پیدا کردم که مربوط میشه به جریانات پیش از المپیک لندن.حتما بخونید.خیلی جالبه 

 

به گزارش فارس، چند روز بیشتر به برگزاری مسابقات المپیک لندن باقی نمانده است و ورزشکاران کشورهای مختلف به مرور و در قالب کاروان‌های ورزشی عازم لندن می‌شوند تا در مراسم افتتاحیه حاضر شوند.

اما این دوره از رقابت‌های المپیک لندن بیشتر از دوره‌های قبلی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. در این یادداشت سعی داریم به چرایی این موضوع بپردازیم:

برای بررسی پشت پرده‌های المپیک لندن نیاز است گریزی به اتفاقات سیاسی چند ماه گذشته بزنیم؛

ادامه مطلب ...

10 شخصیت محبوب و دوست داشتنی پیکسار

 

احمد بن محمد بن ابى نصر گوید: از حضرت رضا علیه السلام شنیدم که میفرمود: دهن دره از شیطان است و عطسه از خداى عزوجل است .

 

نوابغ حاضر در استودیو انیمشین سازی پیکسار، خود را به عنوان رهبران دنیای انیمیشن در جهان به اثبات رسانده اند؛ این امر نه تنها در امور فنی کار می باشد، بلکه قدرت آنها در روایت کردن نیز به اثبات رسیده است. در مرکز هر یک از فیلم های محبوب این استودیو، شخصیت های فوق العاده ای وجود دارند. به طور معمول، فیلم های انیمیشنی پیکسار، برخی از جذّاب ترین و سرگرم کننده ترین شخصیت های ژانر انیمیشن را ایجاد کرده و به مخاطب ارائه داده اند.

برای مثال، هنگامی که فیلم بالا اکران شد، شخصیت پیرمرد این فیلم انیمیشنی، جایی مخصوص را در قلب های ما برای خود باز نمود. در اینجا به معرفی ده شخصیت محبوب این استودیوی شگفت انگیز می پردازیم.

10. لوکسوی کوچک

 

ادامه مطلب ...

حکم ازدواج با محارم در بهائیت چیست ؟

حـضـرت بـاقـر و حـضرت صادق علیهما السلام فرمودند: نزدیکتر چیزى که بنده بکفر دارد این است که با مردى عقد برادرى در دین بسته باشد و لغزش ها و خطاهاى او را شمار کند که روزى او را بآنها سرزنش کند.

 

 

حکم ازدواج با محارم در بهائیت چیست ؟

.......................................................
مهیا نبودن شرایط در ایران ، دلیل ازدواج نکردن بهائیان با محارم در ایران

حجت الاسلام همایون، کارشناس و پژوهشگر حوزه علمیه قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در پاسخ به این پرسش که «آیا در ایران ازدواج با محارم در فرقه ضاله بهائیت صورت می گیرد یا خیر» گفت:‌ اینجا دو مسئله مطرح است که حکم ازدواج با محارم در بهائیت چیست و آیا این عمل در ایران صورت می پذیرد یا خیر؟
ادامه مطلب ...

حمایت بی بی سی و بهاییان از شاهین نجفی

 امـام صـادق عـلیـه السـلام فـرمـود: هـمینکه مؤ من برادر (دینى ) خود را تهمت زند ایمان از دلش زدوده شود، چون نمک در آب
 
به دنبال حمایت شبکه های بی بی سی و صدای آمریکا از شاهین نجفی، خواننده هتاکی که در ترانه اخیرش به ساحت مقدس امام دهم شیعیان اهانت کرده بود، شبکه بهائی من و تو نیز برای اینکه از قافله حمایت از این عنصر دین ستیز عقب نماند به دفاع از این خواننده رپ پرداخت.
مجری شبکه بهائی من و تو که می خواست با پاک کردن صورت مسأله از نفرت ایرانیان به این خواننده هتاک بکاهد با وقاحت تمام، تلاش کرد وانمود کند که خشم و نفرت مسلمانان به دلیل هتاکی های شاهین نجفی نبوده است و آنچه که واکنش مسلمانان را به دنبال داشته تنها به خاطر فتوای آیت الله صافی گلپایگانی -که در خصوص جسارت کنندگان به امام یازدهم صادر شده است- بوده است که بر روی وب سایت این مرجع منتشر شد.
ادامه مطلب ...