نظام نوین جهانی-معماران فریب و تباهی

حضرت فاطمه( علیه السّلام ) می فرمایند:

هرکس عبادت خالصش را به سوی خدا بالا فرستد٬ خداوند برترین مصلحتش را به سوی او پایین می فرستد.


نظام نوین جهانی-معماران فریب و تباهی

 

نظام نوین جهانی: دولت واحد جهانی دکترین صهیونیزم است که از اخبار کتاب مقدّس مبنی بر تشکیل حکومت واحد جهانی در آخرالزمان نشأت گرفته و محور فعالیت ایلومیناتی ها قرار گرفته است. جرج بوشِ پدر پس از فروپاشیِ اتحاد شوروی و در آستانۀ جنگ اول خلیج فارس، تئوری «نظام نوین جهانی»( New World Order) را رسماً به‌ عنوان استراتژی ملّی امریکا پس از جنگ سرد اعلام کرد. وی در نطقی که در روز 11 سپتامبر 1990 در مقابل کنگرۀ آمریکا ایراد کرد گفت: «جهان به این نتیجه رسیده است که تنها نظام تک‌قطبی است که می‌تواند صلح و امنیت جهان را تضمین کند». اهداف ایلومیناتی ها در راستای تشکیل دولت جهانی عبارتند از: نابودی خانواده به عنوان سلول پایۀ تمامی تمدن ها، از بین بردن تمامی ادیان، از بین بردن ملیّت و ناسیونالیزم، اضمحلال دولتهای حاکم، الغای مالکیت خصوصی، و الغای قانون ارث. 

 

ادامه مطلب ...

گمانه زنی ها از حضور دوباره سید محمد خاتمی

قالَ امام رضا ( علیه السّلام ):


کسی که صله رحم می کند و از عمرش سه سال باقی مانده خداوند سی سال می گرداند٬ خداوند آنچه خواهدانجام می دهد


افکار نیوز:  المانیتور در گزارشی نوشت که گمانه زنی ها حاکی از حضور دوباره سید محمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری ایران است. به نوشته المانیتور، سید محمد خاتمی از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۵ رییس جمهور اصلاح طلب ایران بود. در این گزارش آمده است که  اصلاح طلبان از سال ۲۰۰۹ به خوبی اقدام نکرده اند.

 

ادامه مطلب ...

آقای احمدی نژاد ، بگم؟؟

قالَ امام علیٌّ ( علیه السّلام ) :
بنده ی شهوت اسیری است که از اسارت رهایی نخواهد یافت.



با سلام-من این مطلب رو  توی سیستم نظر دهی وبلاگم دیدم که خیلی زیبا و جالب بود.من که این پست را گذاشتم.یا وبلاگم فیلتر میشه یا ...  بگذریم

از آقایی که این مطلب زیبا را گذاشته هم تشکر میکنم


بسم الله الرحمن الرحیم
آقای احمدی نژاد ، بگم؟؟
که اهل آرادان در نزدیکی گرمسار استان سمنان هستی؟ بگم که روستای آرادان محل تولد پدریت رو از یک روستای کوچک تبدیل به یک شهرستان کردی ؟ بگم که سمنان رتبه ی اول بهایی گری را در ایران داره؟ بگم که سمنان رو آباد کردی؟ بگم که اومدی به عرض سه سال گذشته اومدی دانشگاه دولتیش رو از یک دانشکده ی فنی دسته ی چهار و پنج تبدیل به یک دانشگاه دسته ی 

ادامه مطلب ...

نظرعجیب علی دایی درباره خاتمی

به گزارش صراط، علی دایی درباره ۳۸ عکس به یادماندنی نظرات خود را گفت که دو عکس از این عکس ها مربوط به سید محمد خاتمی و سید حسن خمینی است که در ادامه می آید:

از آقای خاتمی آدم هرچه بگوید کم گفته است. ایشان کسی بود که خیلی به ورزش و تیم ملی علاقه داشت. فکر کنم دوران خوبی هم در مدیریت مملکت ما داشت. من الان هم یکی از کسانی هستم که اگر وقت کنم می روم دیدن شان. از صحبت های شان استفاده می کنم. با اینکه اصلا آدم سیاسی نیستم اما ایشان را یک طور دیگر دوست دارم. همیشه دوست دارم از صحبت های ایشان استفاده کنم. خیلی وقت ها صحبت هایش خیلی به من کمک کرده. از کسانی هستم که جدای از مسائل سیاسی ایشان را خیلی دوست دارم.
من سید حسن خمینی را خیلی دوست دارم. بعضی وقت ها هم با او صحبت می کنم. تو این مدت هم چند باری دیدمش . کری استقلالی هم که برایم بخواند خیلی مهم نیست من دوستش دارم و کاری به این چیزها ندارم . خودش را خیلی دوست دارم.

سید محمد خاتمی در کلام رهبر ایران

قالَ امام حسن ( علیه السّلام ):
هر قومی که مشورت کند همیشه هدایت شود به رشد واصلاح خود.



سفیر:سید محمد خاتمی در کلام رهبر ایران



متن زیر مروری است بر بیانات رهبر ایران در فاصله‌ی سال‌های ۱۳۷۶ و ۱۳۸۴ که در آن مطالبی را پیرامون شخصیت و دولت...
به گزارش اول نیوز به نقل از پارسینه، متن زیر مروری است بر بیانات رهبر ایران در فاصله‌ی سال‌های ۱۳۷۶ و ۱۳۸۴ که در آن مطالبی را پیرامون شخصیت و دولت سید محمد خاتمی (رئیس‌جمهوری ایران در دولت‌های هفتم و هشتم) بیان داشته‌اند. این گزارش بدون گزینش موضوعی و از طریق جستجو در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب تهیه شده است و به ترتیب زمانی مرتب شده است.

***

بیانات در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت
۱۳۷۶/۰۶/۰۲

نکته دیگرى که به نظرم رسید به شما عرض کنم، این است که یکى از شعارهاى بسیار خوبِ جناب آقاى خاتمى - که من از اوّلى که آن را از ایشان شنیدم، واقعاً خدا را شکر کردم - مسأله 

ادامه مطلب ...

مردان در برابر زنان جذاب دچار مشکلات شناختی می شوند!

قالَ امام علیٌّ ( علیه السّلام ) :
هیچ دشمنی برای انسان٬ ستمگرتر از نفس او نیست.


مطالعاتی که در دانشگاه رادبود نایمیخن هلند صورت گرفته نشان می دهد که مردان در حضور زنان نمی دانند چه بگویند، چرا که قوای شناختی و قدرت تفکرشان دچار نقصان می شود، ولی این امر در مورد زنان صادق نیست.

محققان این یافته ها را با یکی از صحنه های رمان آناکارنینای تولستوی مقایسه کرده اند که در آن لوی، شخصیت مرد داستان، سعی می کند در حضور کیتی، شخصیت زن داستان، چیزی برای گفتن پیدا کند.

این تحقیقات همچنین نشان می دهد که این مشکل اغلب زمانی پیش می آید که " زن جذاب باشد و مرد قصد داشته باشد او را تحت تاثیر قرار دهد" .

در این پژوهش از دانشجویان خواسته شده بود روبروی وب کم بنشینند و خطاب به کسی که در حال دیدن آنها و لب خوانی است صحبت کنند. به گزارش برترین ها، مردانی که به آنها گفته شده بود در مقابل یک زن نشسته اند در تست های شناختی بعدی عملکرد بدتری داشتند، حتی زمانی که هیچ تماس چهره به چهره ای وجود نداشت. اما به گفته محققان، زنانی که در این تست شرکت کردند عملکرد ثابتی داشتند و تغییری در رفتار آنها به وجود نیامده بود.