خاتمی : اگر شرایط فراهم شود کاندیدا می شوم

زراعت در زمین هموار مى روید، نه بر سنگ سخت و چنین است که حکمت، در دل هاى متواضع جاى مى گیرد نه در دل هاى متکبر. خداوند متعال، تواضع را وسیله عقل و تکبر را وسیله جهل قرار داده است.

امام علی علیه السلام


محمدرضا تابش ،نماینده اصلاح طلب مجلس نهم در گفتگویی درباره اجماع کارگزاران و اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تاکید کرد:اگر رقبای اصلاح طلبان بگذارند حتما ما به اجماع می رسیم وی افزود:کارگزاران جزیی از جبهه اصلاحات است و تا کنون نشان داده است در سالهایی که در قدرت بودند بر سر مسائل اساسی و اصولی با اصلاح طلبان اجماع کرده اند .

نماینده مردم اردکان تصریح کرد:کارگزاران در حال حاضر در قدرت نیستند بنابراین از آنجایی که می خواهند بخشی از قدرت را به دست آورند عقل و تدبیر حکم می کند حتما به اجماع برسند .
وی با تاکید بر این مطلب که اعضای کارگزاران تکنوکرات هستند تاکید کرد:کارگزاران افراد عاقل و منطقی هستند بنابراین بنده فکر می کنم حتما با اجماع کاندیدای خود را معرفی خواهند کرد انصافا دکتر نجفی هم که قرار است از سوی این طیف مورد حمایت قرار گیرد انسان منزه و خوبی است البته کاندیداهای دیگر نیز مطرح هستند بنابراین مکانیزمی که برای اجماع طراحی می کنند تعیین کننده است .
این نماینده مجلس اظهار داشت:اگر شرایط برای حضور اصلاح طلبان فراهم شود اجماع در این طیف صورت خواهد گرفت شرایطی که تا حالا فراهم نشده است.
تابش درباره کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی گفت:آقای هاشمی به دلیل شخصیت ممتاز انقلابی و سوابق خوب اجرایی و انقلابی که دارد در هر جایگاهی که قرار گیرد می تواند تحولات خوبی ایجاد کند .هاشمی مرد عبور از بحران هاست اما در حال حاضر علاقه ایشان به کاندیداتوری و همچنین شرایط سنی آقای هاشمی و مسائلی که در جامعه به وجود آمده و خواسته هایی که نسل جوان دارد خود ایشان باید در نهایت به جمع بندی برسد که آیا می خواهد در انتخابات شرکت کند یا نه .بنده به آقای هاشمی علاقمند هستم به همین دلیل درباره ایشان اینگونه صحبت می کنم.
وی همچنین با اشاره به این مطلب که اصرار برای کاندیداتوی خاتمی بسیار زیاد است ،تاکید کرد:بسیاری از نمایندگان اصولگرای منطقی مجلس امروز به بنده گفتند راه عبور از این بن بست و نجات کشور حضور آقای خاتمی است قطعا این نمایندگان انعکاس دهنده نظر مردم حوزه انتخابیه خود هستند .
این نماینده اصلاح طلب خاطرنشان کرد:شخص آقای خاتمی تاکید کرده اگر شرایط فراهم شود ممکن است در انتخابات کاندیدا شوند .
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد