اگر رییس جمهور بودید چکار میکردید؟(۲)

 

مهمانت را گرامی بدار گرچه کوچک باشد و برای پدرت و آموزگارت از جا برخیز اگر چه امیر باشی 

   امام علی علیه السلام 

 

اگر من رییس جمهور شدم در اولین سخنرانی خودم از صلح و گسترش روابط و دوستی با همه و محکوم کردن هر عملی که این هدف را مخدوش میکرد سخن میگفتم و بر خلاف آقای احمدی نژاد هرگز اولین سخنانم محکوم کردن کشوری بزرگتر و قدرتمند تر از خودم نبود.  

بسیار مشهود بود که اولین اشتباه آقای احمدی نژاد توهین به کشورهای غربی و در راس ان آمریکا بود که آن کشور را تروریست خواند و واقعه 11 سبتامبر را واقعه ای ساختگی نامید و همچنین بدون هیچ پروایی اسراییل را به نابودی تهدید کرد.  

بر هیچ کس پوشیده نیست که اسراییل یک رژیم جعلی و مهمترین تهدید برای منطقه و جهان هست ولی این واقعیت بر هیچ کس پوشیده نیست که اسراییل یکی از پیشرفته ترین رژیم های حکومتی جهان هست.از درآمد سرانه گرفته تا نرخ امید به زندگی و میزان باسوادی و سطح علم و اقتصاد.پس تهدید کردن چنین رژیمی به نابودی مثل تف سربالا هست و اصلا سخن منطقی و عاقلانه ای نیست.  

این بازی انرژی هسته ای و اینکه غربیون کشور ما را تهدیدی علیه صلح و امنیت جهانی میدانند همه و همه به خاطر این حرفهای نا عاقلانه است.این بازی ای بود که خود آقای احمدی نژاد شروع کرد.بازی ای که غربیون سالها منتظر شروع شدن آن و ضربه به پیکر کشور در حال رشدمان بودند. 

 کشور ما در دوران اصلاحات رشد بسیار فزاینده ای در تمام جهات داشت و به چهره ی واقعا تاثیر گذار در سطح جهان تبدیل شده بود و همین رشد فزاینده کشور و جایگاه بالای بدست آمده کشور توسط دولت اصلاحات باعث پشت گرمی کاذب آقای احمدی نژاد و زدن حرفهای نابخردانه شد .حرفهای نابخردانه ای که نتیجه  الآن آن ضربات عظیم  بر پیکر کشورمان هست  


 

مطالب مرتبط: 

اگر رییس جمهور بودید چکار میکردید؟ (۱) 

ایرانیان در کدام کشورها نیاز به ویزا ندارند 

آثار و عواقب منفی حمله نظامی اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران 

پیام سیدمحمد خاتمی درباره انتشار موهن درباره پیامبر اسلام(ص)  

اوباما: نتانیاهو هم نمی‌تواند برای ایران خط قرمز بگذارد  

یک عبرت عجیب تاریخی  

نشست کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا درباره پیشرفت های ایران 

توطئه بزرگ ضدایرانی در المپیک لندن؟ 

حمایت بی بی سی و بهاییان از شاهین نجفی 

یک ایرانی هشتمین شهردار برتر دنیا بود 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد