اخبار استقلال-فتح الله زاده:زیزی گولو میسازیم

 حضرت صادق (ع ) فرمود: ریشه و سر هر خطا کارى دوستى دنیا است .

 

علی فتح اله زاده که در کنار مرضیه برومند کارگردان سریال های عروسکی کودک و نوجوان حضور داشت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: وقتی علاقه مردم به فیلم کلاه قرمزی که بسیار دیدنی است را مشاهده کردم تصمیم گرفتم با همکاری مرضیه برومند که از کارگردانان به نام و مجرب برنامه های عروسکی و فیلم های کودکان است فیلمی عروسکی تهیه کنیم که در آن شخصیت اولش عروسکی به نام کلاه آبی باشد!

وی در ادامه گفت: مرضیه برومند کار های عروسکی جذابی را تولید کرده است که از جمله آنها

می توان به سریال جذاب و دیدنی مدرسه موشها اشاره کرد که من بارها آن را مشاهده کردم و پیشنهاد می دهم یکبار دیگر تلویزیون این سریال را برای مردم پخش کند، سریال مدرسه موشها همیشه در ذهن من است.

فتح اله زاده خاطرنشان کرد: یکی دیگر از کارهای جذاب برومند سریال زی زی گولو بود که سریالی بسیار جذاب و برجسته ای برای کودک و نوجوان بود .

در این لحظه برومند اشاره کرد که سریال های ما از تیم استقلال برای مردم جذاب تر نیست که فتح اله زاده در پاسخ وی گفت: به نظر من سریال زی زی گولو از از استقلال هم جذاب تر است! مدیر عامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چرا نشان واره پرسپولیس را روی لباس استقلال حک کرده است ، گفت: شما تصویر به این کوچکی را می بینید اما اس اس به آن بزرگی که زیر آن زدیم را نمی بینید؟ البته این نشان واره پرسپولیس نیست و نشان تاریخی و فرهنگی کشور ماست؛ ما و پرسپولیس قصد داریم موسسه تجاری مشترک سرخابی را تاسیس کنیم به همین دلیل در این فصل حمایت کننده مالی مشترک گرفتیم.

فتح اله زاده در پایان در مورد مشکلات کمپ تمرینی استقلال و گلایه های بازیکنان از این کمپ گفت: بازیکنان ما خیلی با مرام و با معرفت هستند ؛ همین که آنها آمدند آنجا ، آنجا زنده شده است، ما هرروز تلاش می کنیم که کمپ را آماده کنیم تا مکانی در شان باشگاه و بازیکنان استقلال داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد