اخبار پیروزی-اظهارات ادبوند بزیک

 گشاده رویی دوستان را با انسان مآنوس میگرداند

 

ادموند بزیک در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: در میان بازیکنان سابق و جدید پرسپولیس هیچکس نیست که بخواهد وضعیت پرسپولیس اینطور باشد. من هم اعتقاد دارم تیم از نظر روحی و روانی به هم ریخته است. از نظر تدارکاتی، باشگاه همه تلاش ها را انجام داده است اما شکی نیست که مشکلات فعلی تیم با وجود تغییر تعداد زیادی بازیکن به این فصل ملحق شده است. دلیلش می تواند به نتیجه نگرفتن در 2، 3 بازی اول مربوط شود.

وی ادامه می دهد؛ مسائل دیگری هم در میان است. طرح رقم های بالا در رسانه ها حساسیت

روی پرسپولیس و بازیکنانش را در کل جامعه فوتبال از هواداران گرفته تا رسانه ها بسیار زیاد کرد.

این حساسیت فشار زیادی را از نظر روحی و روانی ایجاد کرد و پیروزی در دو، سه بازی می تواند تیم را از بحران خارج کند.

مهاجم سال های نه چندان دور پرسپولیس با اشاره به تعداد گل های زده سرخپوشان تصریح کرد: کریم انصاری فرد و محمد قاضی همان مهاجمان سال قبل هستند. نباید طوری برخورد کرد که گویی هیچگاه گلزن نبوده اند. به هر حال این فشارها روی آنها هم اثر گذاشته است. گذشته از این، پرسپولیس باید در جریان بازی، موقعیت های به مراتب بیشتری ایجاد کند. گاهی هم باید شکل حرکت بازیکنان را تغییر داد.

الان شرایط با گذشته فرق می کند. وقتی من بازی می کردم کاری نداشتند که توپ مناسبی برایت می آید یا نه، فقط می گفتند باید گل بزنی. من در مقطعی در پرسپولیس دچار مشکل گلزنی شدم اما وقتی به سپاهان رفتم همان بزیک بودم و دوباره گل زدم. یک چیزهایی در فوتبالم رخ داد که بلد بودم ولی یادم رفته بود.

بزیک در پایان افزود: زمان ما مدافعان خیلی خشن تر بودند و تیم ها جلوی پرسپولیس خیلی بسته تر بازی می کردند. الان شرایط خیلی بهتر است اما برای کریم انصاری فرد یک توصیه دارم.

در این روزها نباید سراغ رسانه برود که ببیند چه نوشته می شود، باید گوشش را هم ببندد. او باید آرامش و تمرکز خودش را به دست بیاورد و مساله بعدی این خواهد بود که سایر بازیکنان هم به همین طریق خود را در شرایط بهتری قرار بدهند. پرسپولیس با این بازیکنان می تواند در هر بازی موقعیت های بسیار ایجاد کند و اصلا این حرف را قبول ندارم که پرسپولیس از نظر هافبک هم مشکل دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد