خردسال میلیونر

 

در فزراره از یکى از دو امام باقر و یا صادق علیه السلام حدیث کند که فرمود: همانا خداى تـبـارک و تـعـالى بـراى آدم در فرزندانش مقرر ساخته که هر که آهنگ کار نیکى کند و آن کار را نکند براى او یک حسنه نوشته شود، و هر که آهنگ کار نیکى کند و بکند براى او ده حـسـنـه نـوشته شود، و هر که آهنگ کار بد کند و آن را نکند بر او نوشته نشود، و هر که آهنگ آن کند و انجام دهد یک گناه بر او نوشته شود.

 

کیئرون ویلیامسون پسر بچه ۹ ساله انگلیسی اندک اندک از راه فروش تابلوهایش به یک میلیونر تبدیل می شود. تابلوهای او ظرف مدت کوتاه ۱۵ دقیقه از طریق تلفن یا اینترنت توسط خریدارانی از سراسر جهان خریداری می شوند.

نابغه ی 9 ساله ای که پول پارو می کند!+ عکس

این نابغه کوچک آموزش نقاشی را از سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و نخستین تابلوی خود را در جریان سفری خانوادگی در کورنوال انگلستان کشید.

کیئرون در به تصویر کشیدن مناظر دارای یک نبوغ ذاتی است. نخستین بار در سال ۲۰۰۹ میلادی ۱۹ تابلوی او به بازار عرضه شده که در جریان حراجی به مبلغ ۱۸ هزار یورو بفروش رفتند. در سال ۲۰۱۰ میلادی ۳۳ تابلوی او برایش ۱۹۰ هزار یورو درآمد در برداشت.

از آن پس تابلوهای این نقاش کوچک با استقبال مواجه شدند. دو تابلوی منظره کیئرون هر یک به مبلغ ۴۴۲۶۰ یورو فروخته شدند. ساده ترین آثار او که بیش از چند دقیقه وقت صرف آنها نمی کند قیمتشان کمتر از ۷۶۰۰ یورو نیست.

یک تابلوی کیئرون به نام "بندر مواجیسی در کورنوال" به مبلغ ۵۴ هزار یورو به فروش رفت. هنگام عرضه تابلوهای او خریداران از سراسر جهان به نمایشگاه عرضه کننده آثار کیئرون مراجعه می کنند.

با اینکه کیئرون با فروش تابلوهایش زندگی مرفهی را برای خانواده اش فراهم کرده اما از درس و ورزش نیز غافل نمی شود. مادر کیئرون می گوید: فعلا کشیدن هفته ای دو یا سه تابلو برای پسرش کافی است و او مایل است که کیئرون اعتدال را رعایت کرده و رفتارش مطابق سن و سالش باشد.

 

منبع : سیمرغ

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ http://perspolis6.blogsky.com

سلام آقا سامان ممنون که به وبلاگم که البته متعلق به خودتونه سر زدین ایشالله که ببریم .همون طور که میدونی من تازه شروع به کار کردم اگه دوست داشتی برای اینکه کمکی هم به پیشرفت وبلاگ من کرده باشی لطفا منو با نام پرسپولیس طوفان سرخ لینک کن.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد