یک راه پیشنهادی برای افزایش آمار وبلاگ

ثـعـلبـة بـن مـیـمـون از مـردى کـه نامش را برده حدیث کند که گفت : مردمى نزد حضرت صـادق عـلیه السلام بودند و حضرت براى آنها حدیث میکرد، در این میان مردى از آنها نام مـردى را بـبـدى یـاد کـرد و گـله او را بـحـضـرت صادق علیه السلام نمود، حضرت باو فرمود: کجا برایت برادرى تمام عیار بدست آید، و کدام مردى است که مهذب و پاک از همه عیوب باشد.  

 

یک راه پیشنهادی برای افزایش آمار وبلاگ 

 

با سلام.من الآن توی اینترنت مشغول گشت و گذار بودم که یک لحظه چشمم خورد به مطلبی که نوشته بود ((آمارگیر وبلاگ و وبسایت خود را منفجر کنید)).یعنی بیشترین آمار را از آن وبلاگ خود کنید.با خودم گفتم بد نیست که این رو توی وبلاگ خودم هم بذارم.کاری نداره یک ثبتنام کوچیکه و خودش گفته باید چیکار کنید. 

 

 اگر دوست دارید اینجا کلیک کنید 

 


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ب.ظ

۲۱۳۰۶
۸۶

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد