اشعارکهایی در مورد بزرگ مظلوم عالم

نرمى میمنت دارد و خشونت نحوست . 

رسولخدا (ص ) 

 

اشعارک هایی در مورد بزرگ مظلوم عالم  

 

قیامت بی حسین غوغا ندارد 

شفاعت بی حسین معنا ندارد

حسینی باش که در محشر نگویند 

چرا پرونده ات امضا ندارد 

 

 

آبروی حسین به کهکشان میارزد 

یک موی حسین بر در جهان می ارزد 

گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست 

گفتا که حسین بیش از آن می ارزد 

 

 

عالم همه قطره و دریاست حسین 

خوبان همه بنده و مولاست حسین 

ترسم که شفاعت کند از قاتل خویش 

از بس که کرم دارد و آقاست حسین 

 

 

ماه خون ماه اشک ماه ماتم شد 

بر دل فاطمه داغ عالم شد 

 

 

ای وجودت عشق را معنا حسین 

عالمی یک قطره تو دریا حسین 

 

 

پرسیدم از حلال ماه چرا قامتت خم است 

ّی کشید و گفت که ماه محرم است 

گفتم که چیست محرم 

با ناله گفت ماه عزای اشرف اولاد عالم است 

 

اردوی محرم به دلم خیمه به پا کرد 

دل را حرم و بارگه خون خدا کرد 

 

محرم آمد و ماه عزا شد     مه جانبازی خون خدا شد 

جوانمردان عالم را بگویید     دوباره شور عاشورا به پا شد 

 

یه جایی توی دانیا همه براش میمیرن 

تموم حاجتا را همه از اون میگیرن  

بین دو نحر آبه یه سرزمین خشکه 

شمیم باغ و لاله اش خوشبو ز عطرمشکه 

 شبای جمعه زهرا زائر این زمینه

سینه زن حسینه یل ام البنینه 

 

دوست دارم هرچی دارم بدم به راه تو حسین 

تاکه سینه خیز بیایم میون بین الحرمین 

 

السلام ای وادی کرب و بلا 

السلام ای سرزمین پر بلا 

السلام ای جلوه گاه ذوالمنن 

السلام ای کشته های بی کفن 

 

کاش بودیم آن زمان کاری کنیم 

از تو و طفلان تو یاری کنیم 

کاش ما هم کربلایی میشدیم 

در رکاب تو فدایی کیشدیم 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ق.ظ

۱۹۹۰۰
۳

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد