تبادل لینک

با سلام مجدد.همانطور که میبینید بازدید از این وبلاگ بدک نیست مثل خیلی از وبلاگهای شما برای لینکه بازدید وبلاگامون بیشتر اههای زیادی هست که بهترین و موثرترین راه تبادل لینک هست.من که خیلی زیاد عاشق تبادل لینک هستم.اگر شما هم موافق هستید پس یالاه

با یک نظر دادن مثل نمونه من که در زیر میبینید و دادن مشخصات وبلاگتون موافقتتون را اعلام کنید من هم توی هر دو وبلاگم شما را لینک میکنم  

منو با عناوین زیر لینک کنید  

آدرس وبلاگ ۱ : parsitel2.blogsky.com

عنوان وبلاگ ۱: داستانهای زیبا-عجایب جهان 

آدرس وبلاگ ۲ : parstiel.blogfa.com

عنوان وبلاگ ۲ :

مطالب جالب حقوقی

نظرات 4 + ارسال نظر
negar چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ http://mysteriouslove77.blogfa.com/

من شما رو لینک کردم حالا نوبت شماست که منو لینک کنید

leyare دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ق.ظ http://leyare.blogfa.com

سلام.خسته نباشی.

عنوان:فصل جدیدمن رسیده.

www.leyare.blogfa.com

arAsh سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ق.ظ http://www.nemone-ilam.blogsky.com

سلام من هر دو وبلاگ شما رو لینک کردم و منتظر لینک از طرف شما هستم لطفا وبلاگ منو با عنوان : *_* کنکـــــــوری ها سریع بیان تو *_* لینک کنید باتشکر

خانوم خوشگله شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.enter1373.blogfa.com



توجه توجه

سلام و خیرمقدم خدمت شما دوستان و بازدید کنندگان محترم.

مابرای افزایش بازدید شما این وبلاگو راه اندازی کردیم تا بتونید

به کمک ما و خودتون به بازدید بالایی دست پیدا کنید و پیچ رنک شمارو افزایش بدیم انشاالله.

این وبلاگ بطورکامل میشه گفت هدفش فقط تبادل لینک با شما هستش وجمع کردن تعدادخیلی زیادی لینک

تو این وبلاگ و افزایش روز افزون بازدیدکننده برای لینک های شما دوستان عزیز هستش.پس شما لینک خودتونو

تواین وبلاگ ثبت کنید و دوستان و اشنایانتون رو هم به ثبت لینک تواین وبلاگ دعوت و تشویق کنیدتا انشاالله به

به کمک ما وشما دوستان عزیزمون به بازدید و پیچ رنک بالایی دست پیداکنید.

*نکته مهم:برای تبادل لینک با ما بنر وبلاگ مارو تو وبلاگ/وب سایت خودتون قرار بدید.گوشه وبلاگ ما بنر وبلاگ هستش.کدشو کپی کنید و در قسمت تنظیمات وبلاگ/وب سایت در بخش کدهای اسکریپ خودتون پیست کنید(قرار بدید).شما دوستان عزیزم ابتدا باید وبلاگ مارو با نام تبادل لینک و ادرس www.enter1373.blogfa.com لینک کنید و سپس به ما اطلاع بدبد تا شمارو لینک کنیم.

*نکته مهم:درضمن لینک مارو تو قسمت لینک های اصلی وب قرار بدید و جایی باشه که تو دید همه بازدید کنندها باشه.اگر تو قسمت پیوندهای روزانه یا لینک های اتوماتیک قرار بدید ما شمارو لینک نمیکنیم.

*نکته مهم:تمام لینک ها هر هفته برسی میشه اگر ما لینک خودمونو تو سایت یا وبلاگ شما نتونیم پیدا کنیم بدون اخطار و بدون خبر قبلی به شما لینک شمارو حذف میکنیم.چون نبودن لینک ما در وبلاگ/وب سایت شما یک تخلف محسوب میشه.

*موفق و سر بلند باشید*

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد