تبادل لینک

در ابتدا بگم که اگر وقت دارید از این وبلاگ جدید من دیدن فرمایید 

آدرسش : law-drnm.blogsky.com 

 

از همه مهمتر کسانی که خواهان تبادل لینک هستند (که من قلبآ خواهان این کارم) در قسمت نظر خواهی وبلاگ عنوان وبلاگ به همراه آدرسشو به من ارسال کنند تا من لینکشون کنم البته اول این وبلاگ را لینک کنند و بعد من وبلاگشون را لینک میکنم 

 

 

ممنون

نظرات 2 + ارسال نظر
تنها..مرا کسی نساخت خدا ساخت پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.sokksok.mihanblog.com

عشق با روح شقایق زیباست عشق با حسرت عاشق زیباست

عشق با نبض دقایق زیباست عشق در حسرت دیدار تو بودن زیباست



راز شاد زیستن انجام انچه دوست داری نیست ،بلکه دوست داشتن ان چیزی است که انجام می دهیم.



به کسی عشق بورز که لایق عشق باشد نه تشنه عشق ،زیرا تشنه روزی سیراب می شود.



مهر و محبت چیزی است تقسیم شدنی ولی عشق نه.



عشق ورزیدن به کسی که لیاقت دوست داشتن را ندارد نوعی اسراف در محبت است.

حضرت محمد (ص)



تمام محبت های خود را به پای دوست بریز ولی به او اطمینان نکن.

امام علی (ع)



نایاب ترین چیزها در جهان دوست صمیمی است.

سلام دوست عزیز منو با اسم (تنها..مرا کسی نساخت خدا ساخت) لینگ کن بد بگو با چه اسمی لینگت کنم منتظرتم

ali شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ب.ظ http://www.bascketballs.blogfa.com

سلام دوست عزیز
لینکتون کردم
ازتون میخوام منو با عنوان((دنیای بسکتبال))لینک کنید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد