X
تبلیغات
نماشا
رایتل

داستان های زیبا-عجایب جهان

باورنکردنیهای جهان آفرینش-داستان-اس ام اس-جملات کوتاه-مطالب زیبا-علوم-حدیث-احادیث زیبا-آیا میدانید-اعجاز و خواص سوره های قرآن

باید و نبایدهای تبلیغ از طریق آرم آگهی

برگرفته از روزنامه فرصت امروز – نرگس فرجی: آرم آگهی یا نشان آگهی گونه ای از تبلیغات تلویزیونی است که در کنداکتورهای پخش تلویزیونی طی چند سال گذشته برای خودش جایی باز کرده است. آرم آگهی ها این روزها معمولا قبل از زمان پخش اکثر برنامه ها به نمایش گذاشته می شوند. آرم آگهی همان فرصت شش ثانیه ای است که به شرکت های تبلیغاتی داده می شود تا برای یادآوری کمپین ها و تبلیغاتشان به مخاطبان از آنها استفاده کنند؛ فرصتی که مانند تمامی رسانه های تبلیغاتی به هدر می رود و کمتر شرکتی است که از آن به موقع و بجا استفاده کند.

استفاده نکردن از طرح های خلاقانه، تکراری ...


ادامه مطلب ...

تاریخ ارسال: دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:46 ب.ظ | نویسنده: Saman | چاپ مطلب 0 نظر
برای چت با مدیر وبلاگ داود رجبی به این آدرس یاهو 

parsitel68@yahoo.com: از مسنجر خودتون پیام بزنید