X
تبلیغات
رایتل

داستان های زیبا-عجایب جهان

باورنکردنیهای جهان آفرینش-داستان-اس ام اس-جملات کوتاه-مطالب زیبا-علوم-حدیث-احادیث زیبا-آیا میدانید-اعجاز و خواص سوره های قرآن

۱۱ راه ساختن یک برند موفق

برندسازی شخصی، مقدمه ی موفقیت بویژه در زندگی حرفه ای افراد است. به نظر شما، یک برند شخصی باید چگونه باشد و الزامات آن چیست؟

برندها نه یک محصول یا پدیده ی صرفاً فیزیکی، بلکه مجموعه ای از ویژگی های منحصربه فرد و دارایی های ملموس و غیرملموس هستند که در طول زمان تکامل می یابند.

مفهوم برند امروزه دیگر منحصر به خدمات و یا کالاهای فیزیکی نمی شود، بلکه کامیابی در دنیای امروز از آن کسانی خواهد بود که خود را در قالب برندی ممتاز عرضه کنند.

ستارگان سینما، مدیران، سیاستمداران، ورزشکاران و حتی افراد عادی می توانند ویژگی هایی ممتاز و منحصربه فرد در خود یافته و به پرورش و ترویج آن اقدام کنند.

ما در کشور خودمان نیز نمونه های فراوانی از برندسازان و برندهای شخصی بزرگ را سراغ داریم که با استمداد از نیروی عشق، نیکی و حقیقت توانسته اند تصویری به غایت مثبت در ذهن ما ایجاد کنند. برندهای شخصی قدرتمند صورت و سیرتی زیبا در اذهان مخاطبان خود دارند،

به قول شیخ اجل سعدی؛ "صورت زیبای ظاهر هیچ نیست، ای برادر سیرت زیبا بیار." برندهای شخصی توانمند در میان مشتریان و همکاران و هم صنفان و هم چراغان خود به صفت یا قابلیتی منحصربه فرد شناخته می شوند.

البته این صفات و قابلیت ها عمدتاً نه ذاتی، بلکه بیشتر اکتسابی هستند و در گذشت زمان بوجود آمده اند

و به همین دلیل تغییر آنها پس از گذشت زمان دشوار است. برندهای شخصی در نام، نشان، ......


ادامه مطلب ......

تاریخ ارسال: سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 05:59 ب.ظ | نویسنده: Saman | چاپ مطلب 0 نظر
برای چت با مدیر وبلاگ داود رجبی به این آدرس یاهو 

parsitel68@yahoo.com: از مسنجر خودتون پیام بزنید