حمله سایت حامی موسوی به پهلوی و اسراییل

  جمیل بن دراج گوید: از امام صادق (ع ) این قول خـداى عـزّوجـلّ را پـرسـیدم : (((اعراب گفتند ما ایمان آوردیم . بگو ایمان نیاوردید، بلکه بـگـویـیـد اسـلام آوردیـم ، تـا هنوز ایمان در دلهایتان نفوذ نکرده است ، 14 سوره 49))) فرمود: مگر نمى بینى که ایمان غیر از اسلام است

 

حمله سایت حامی موسوی به پهلوی و اسراییل

 

کیهان:مدیر یک شبکه ضدانقلاب تایید کرد که خوانندگان لس آنجلسی به جمهوری اسلامی اطلاعات می دهند.

«شهرام.هـ» سلطنت طلب، در تایید حرفهای یک شنونده که از افشای اطلاعات خوانندگان لوس آنجلسی توسط یکی از همین افراد خبر می داد، تایید کرد که برخی از خوانندگان با جمهوری اسلامی در زمینه مسائل اطلاعاتی همکاری دارند.

جرس با بیان اینکه «رضا پهلوی در مصاحبه با کانال 10 تلویزیون اسرائیل، از دولتمردان اسرائیل خواست تا به جای حمله به ایران، کمک های مالی و تکنولوژیکی خود را به مخالفان رژیم اختصاص دهند»، نوشت: ظاهراً او ناامید از کمک های آمریکا و غرب دست کمک به سمت اسرائیل دراز کرده است. اما باید پرسید آیا برای مبارزه می توان به هر ترفندی متوسل شد؟ رژیم اسرائیل به دلیل حمایت مالی و معنوی غرب از زمان تأسیس تاکنون دارای کارنامه سیاهی در مورد رعایت قوانین سازمان ملل و حقوق بشر است. کلیه قطعنامه هایی که بر علیه اسرائیل به سازمان ملل رفته است توسط آمریکا وتو شده است و اسرائیل تنها حکومتی است که در دنیا فراتر از قوانین و چارچوب های بین المللی رفتار می کند.

نویسنده اضافه می کند: دولت اسرائیل یک دولت نژادپرست است و حتی حقوق شهروندان مناطق تحت اشغال خود را به رسمیت نمی شناسد و با خودی و غیر خودی کردن شهروندان خود و جداسازی جنسیتی مورد انتقاد بزرگترین حامی خود، یعنی آمریکا قرار گرفته است. تلاش دولت اسرائیل و حمایت پشت پرده آن از حرکت های جدایی طلبانه در آذربایجان و کردستان و همچنین ارتباط نظامی با گروه تروریستی جندالله، همگی نشان از نیت پلید اسرائیل برای تجزیه ایران دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
ali سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.20load.ir


سلام دوست من
ما برای شما چند بیشنهاد داریم :
شما می توانید مدیر سایت ما شوید
شما میتوانید از سایت ما به راحتی و بدون دردسر اس ام اس ارسال کنید کاملا رایگان
در صورت تمایل شما میتوانید با بنج هزار تومن کارت شارز صاحب سامانه ی ارسال اس ام اس در سایت خود باشید
صد در صد کار میکنه
باورود به سایت بیست لود بر روی بنر سمت راست چشمک زن کلیک کنید تا وارد سامانه شوید
در صورت تمایل ما را با عنوان بیست لود بزرگترین مرجع دانلود اونجوری لینک کنید بعد به ما خبر دهید تا شما را با چه عنوانی لینک کنیم . تشکر بخاطر اینکه نظر منو خوندی
باتشکر مدیر سایت بیست لود
سایت ما : www.20load.ir

پویا جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.mehrpouya.ir

سلام
خیلی خوشحالم که یک سایت اطلاع رسانی خوب برای تبادل لینک پیدا کردم
لطفا لینک و آدرس به من بدهید
لینک من هم اینه
"فروشگاه مهرپویا"
اینم آدرس :
http://www.mehrpouya.ir

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد