عجیب ترین جاذبه های توریستی جهان

و از امـام صـادق عـلیـه السـلام حـدیـث شـده کـه در (تـفـسـیـر) گـفـتـار خـداى عـزوجـل : (((و بـدرسـتیکه پروردگارت در کمینگاه است ))) (سوره فجر آیه 14) فرمود: (که آنکمینگاه ) پلى است بر صراط که از آن نگذرد بنده که بدهکار (بدیگران ) است (و حقوق مردمان در گردن اوست ).
 

 

عجیب ترین جاذبه های توریستی جهان

در حالی که آثار باستانی یا مناظر طبیعی می توانند از جمله مراکز تفرجگاه و توریستی باشند اما گاهی جز محل های بسیار عجیب نیز می توانند باشند.

در حالی که آثار باستانی یا مناظر طبیعی می توانند از جمله مراکز تفرجگاه و توریستی باشند، گاهی اوقات برخی از محل های بسیار عجیب نیز می توانند از جمله محل های گردشگری باشند.مراکز توریستی در سراسر جهان و در هر کشوری می توانند باعث جذب تعداد بی شماری از جهانگردان خارجی شود که در این میان تعدادی از این بسیار عجیب هستند.

دره مرگ – نامیبیا:در مرکزپارک ملی نامیبیا و در دل کویر دره ای وجود دارد. در سال های بسیار دور این دره با آب رودخانه های مجاور پر بوده است اما بر اثر گرما و خشکسالی آب آن از بین رفته و تنها باید شاهد بقایای آن بود.

91 01 30 عجیب ترین جاذبه های توریستی جهان

آکواریوم یخی – ژاپن:یکی از موزه هایی که در ژاپن قرار دارد. در این موزه تمام ماهی ها به صورت یخ زده هستند و شما فکر می کنید که این ماهی ها در حال شنا کردن در داخل یخ هستند. در این موزه در حدود ۴۵۰ گونه ماهی وجود دارد. در این بین شما می توانید حیواناتی مانند اختاپوس و خرچنگ نیز ببینید.

91 01 31 عجیب ترین جاذبه های توریستی جهان

پریپیات – اوکراین:بزرگترین فاجعه هسته ای دنیا در سال ۱۹۸۶ در چرنوبیل روسه اتفاق افتاد این حادثه به اندازه ای بزرگ بود که باعث شد تا نواحی اطراف آن منطقه به شعاع ۳۰ کیلوکتر خالی از سکنه شود. منطقه پریپیات در اوکراین یکی از منطقه هایی است که اوج این فاجعه را ۲۴ سال بعد از آن حادثه نشان میدهد.

91 01 32 عجیب ترین جاذبه های توریستی جهان

دیوار آدامسی – کالیفرنیا: این دیوار که پنج متر ارتفاع و ۲۱ متر طول دارد سراسر با آدامس پر شده است. به گفته اهالی محل این دیوار ابتدا به خاطر یک مسابقه بین دو دبیرستان به این شکل در آمد و در دهه ۷۰ نیز دو بار تمیز شده است. اما این روزها به عنوان یکی از جاذبه های توریستی شناخته می شود.

91 01 33 عجیب ترین جاذبه های توریستی جهان

پاریس:زمین هایی که برای خاک کردن مرده ها؛امروزه این محل زیر زمینی به عنوان یک موزه شناخته می شود.شما باید بیشتر از ۲۰ متر به زیر زمین بروید و در آن جا می توانید میلیون ها استخوان و جمجمه مشاهده کنید که در این سال ها جمع آوری شده است.

91 01 34 عجیب ترین جاذبه های توریستی جهان

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد